Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

عکس پروفایل
1,200,000 تومان

ازکی در ارومیه بیمه بگیریم؟!

توضیحات
قیمت : 1,200,000 تومان
نوع : فروش
تاریخ : 14 آذر 1401
موقعیت : خ رسالت خ محراب رو به روی تاکسی تلفنی رسالت

همه ما این روزها به دنبال انتخاب های بهتری هستیم. افزایش بی سابقه هزینه های زندگی و همینطور خطرات گوناگون، انتخاب های ما را سخت تر می کند. شاید در گذشته برای خرید یک بیمه نامه شخص ثالث خیلی راحت به اولین نمایندگی بیمه در نزدیکترین مکان به محل زندگی مراجعه می کردیم . اما در حال حاضر تجربیاتی که از پیگیری دریافت خسارت کسب کردیم، دیگر به ما اجازه نمیدهد، اولین انتخاب ما نزدیکترین باشد. امروزه هزینه های گوناگون زندگی به حدی افزایش داشته که حتی ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان تخفیف در خرید بیمه برای ما می تواند خیلی جذاب باشد. اما آیا در هنگام پرداخت خسارت هم همینطور سخاوتمندانه با ما برخورد خواهد شد . انتخاب یک کارشناس متخصص و متعهد که اشراف کامل به اطلاعات شرکت خود و محصولی که ارائه می کند دارد بسیار مهم است . 

در نمایندگی های بیمه محصولات گوناگونی ارائه می شود، که تمام آنها مسئولیت های مختلف یک انسان نسبت به حفاظت از جان و اموالش را بر عهده می گیرند. 

مثلا همین بیمه شخص ثالث با یک حق بیمه حداقلی می تواند در زمان وقوع حادثه تا ۶۰۰ میلیون دیه را تامین کند. حتی اگر تعداد افراد بیش از یکنفر هم باشد، این پوشش برقرار است . 

در شهرستان ارومیه نمایندگان بیمه بسیاری در حال انجام وظیفه هستند. تمامی آنها تلاش می کنند به عنوان مشاوران آرامش امروز و امنیت فردا در کنار مردم باشند. 

ما نیز در نمایندگی تخصصی بیمه های زندگی شرکت بیمه پاسارگاد در حال انجام وظیفه و خدمت رسانی به شهروندان خوبمان هستیم .

یکی از دغدغه های اساسی خانواده ها تامین آتیه و آینده فرزندان دلبندشان است. ما آمادگی این را داریم که با همکاری مدیران محترم مدارس شهر ارومیه، کارگاه های آموزش رشد مالی و بیمه ای برگزار کنیم . مدارس ارومیه یکی از بهترین مراکز انتقال آگاهی هستند.

مدیران محترم مدارس شهر ارومیه  می توانند برای هماهنگی برگزاری کارگاه های رشد مالی و بیمه ای با شماره مدیریت نمایندگی تخصصی بیمه های زندگی تماس حاصل نمایند. 

خانم آذر مهدی پور : ۰۹۱۴۸۰۷۸۲۱۷

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید