Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

توضیحات
قیمت : 2,400,000 تومان
نوع : فروش
تاریخ : 2 آذر 1401
موقعیت : خیابان امام خمینی، امام خمینی 36پلاک 1

آیا رانندگان فعال در  اسنپ تحت پوشش تامین اجتماعی هستند؟

پاسخی که در این خصوص می توان داد این است:

خیر

 رانندگان اسنپ از آنجایی که رابطه کاری با کارفرما طبق قوانین اداره کار و تامین اجتماعی ندارند، نمی توانند از خدمات بیمه تامین اجتماعی مشابه با کارگران و کارمندان استخدامی برخوردار باشند.

این مسئله مشکلی نیست که صرفا رانندگان اسنپ با آن مواجه هستند، این مشکل کلیه شاغلین در حوزه حمل و نقل است که مالکیت خودرو خود را در اختیار دارند.

رانندگان تاکسی نیز سالهاست که با وجود کلیه تلاش هایی که صورت پذیرفته نتوانستند به جهت ماهیت شغل خود از خدمات سازمان تامین اجتماعی به گونه ای که در قوانین کار معین گردیده برخوردار باشند و صرفا در قالب بیمه های اختیاری و خویش فرما برای دوران مستمری بگیری آن هم با حداقل حقوق بخشی از درآمد خود را به سازمان تامین اجتماعی می پردازند.

در رابطه به مشکلات رانندگان در خصوص بیمه مطالب بسیاری را می‌توان در سایت های مختلف مطالعه نمود.

اما هدف ما از انتشار این آگهی این است که بتوانیم راهی را برای شما رانندگان برای رفع این چالش باز نمائیم.

ما نظرات شما رانندگان محترم اسنپ را بررسی کرده ایم، و با نظر تمامی دوستان زحمت کش در تاکسی های اینترنتی موافقم؛ اما باید به این نکته مهم اشاره کنیم که بیمه تامین اجتماعی نمی تواند به دغدغه های شما عزیزان پاسخ گو باشد .

شما بایستی علاوه بر پوشش هزینه بیماری های خاص که هزینه آنها بسیار زیاد است . از پشتوانه ای برای دوران بازنشستگی به صورت مستمری  برخوردار باشید که دیگر در دوران بازنشستگی نیاز به انجام کار برای امرار معاش نباشید .

همین الان کدام یک از مستمری بگیران تامین اجتماعی از رضایتمندی برخوردارند.

شما می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان مجله بیمه و مردم که هدف اصلی آن ارائه بهترین راه کارهای تامین آتیه در دوران بازنشستگی است و پوشش ۵ نوع بیماری اصلی سکته مغزی، سکته قلبی، پیوند اعضای بدن، انواع سرطان و جراحی عروق قلب را به همراه حوادث برای شما فراهم خواهند نمود برخوردار شوید و یکبار برای همیشه خیال خودتان را در خصوص بیمه راحت کنید.

کارشناس : خانم عارفه خبازی

.

شماره تماس :۰۹۳۵۸۶۴۸۸۹۱

.

Bimevamardom.com


همراه بیمه ای شما

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید