Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

عکس پروفایل
100,000,000 تومان

جشنواره های زمستانی بارانی شو

توضیحات
قیمت : 100,000,000 تومان
نوع : فروش
تاریخ : 5 اسفند 1401
موقعیت : روستای حسن آباد بیدکان خیابان فولاد نبش کوچه معلم

سودعلی الحساب ۲۶.۵ درصدی قلک بیمه تبسم

خرید بیمه زندگی کار ساده‌ای نیست؛ اما اگر برای دقیقه‌ای به مزیت‌هایش فکر کنیم بدون شک خود را ملزم به خرید آن می‌بینیم. بیمه زندگی در شرایطی که تورم سر به فلک کشیده و فشار معیشتی بیش از همیشه چرخ‌دنده‌های اقتصاد جامعه را در هم می‌فشارد، چه بسا که کاربرد بیشتری دارد. اگرچه در این شرایط پس‌انداز کردن در هر قالب و با هر کمیتی مانند شکستن شاخ غول است اما شاید بتوان با قدم‌های کوچک اما استوار و دائمی به سمت فردایی روشن‌ و آسودگی بیشتر گام برداشت.

بیمه باران با آگاهی از شرایط موجود و نیازهای جامعه، همواره در تکاپوی تسهیل شرایط خرید بیمه‌ زندگی برای هموطنان است. بر همین اساس، با طراحی و اجرای جشنواره بارانی شو و تخصیص امتیازهای ویژه در نظر گرفته شد، تا با اعطای مشوق‌های انگیزشی توجه آحاد جامعه به خرید بیمه زندگی جلب شود.

هم‌اکنون دو جشنواره در بیمه باران به موازات یکدیگر طراحی و اجرا شده‌اند تا بتوانند مسیر ترویج فرهنگ‌ بیمه های زندگی را بیش از پیش هموار کنند.

جشنواره فروش بارانی شو

طی جشنواره بارانی شو، بیمه‌نامه ترنم باران (بیمه عمر به شرط حیات)، بیمه‌نامه تبسم باران (بیمه عمر و سرمایه‌گذاری)، بیمه‌نامه تبسم متصل به قلک و بیمه‌نامه مستمری ترنم برای ارائه به متقاضیان در نظر گرفته شده‌اند.

مزیت ویژه خرید بیمه‌نامه طی برگزاری این جشنواره این است که بیمه‌گزار می‌تواند کسورات روی حق بیمه پرداختی خود را در تاریخ ۳۱شهریور ماه ۱۴۰۲ یعنی حداقل با ۶ ماه دور تنفس پرداخت کند. این کسورات شامل حق بیمه خطر فوت و کارمزد شبکه فروش است که در خارج از چهارچوب جشنواره، در لحظه صدور بیمه‌نامه باید توسط بیمه‌گزار پرداخت شود.

جشنواره بارانی شو ویژه بیمه‌نامه‌های تبسم و مستمری متصل به قلک

جشنواره بارانی شو ویژه بیمه‌نامه‌های تبسم و مستمری متصل به قلک با هدف بهره‌مندی حداکثری بیمه‌گزارانی طراحی شده که به دنبال انتفاع هرچه‌بیشتر از ظرفیت‌های بیمه‌های زندگی هستند.

به موجب این جشنواره، بیمه‌گزاران می‌توانند با ذخیره مبلغ مد نظر خود در قلک بیمه‌نامه تبسم از نرخ سود روزشمار ۲۶.۵ درصد در سال اول بهره‌مند شوند. همچنین نرخ سود مشارکت قطعی ذخیره قلک بیمه‌گزاران بعد از پایان سال ۱۴۰۲ مجددا اعلام خواهد شد.

همچنین بیمه‌گزار در هر زمان در اثنای بیمه‌نامه تبسم، می‌تواند ذخیره ریاضی بیمه‌نامه را به مستمری (با شرایط دلخواه) تبدیل کند و بیمه‌گزار می‌تواند در طول مدت بیمه تبسم با واریز وجوه مازاد بر حق بیمه خود، قلک مستمری‌اش را تقویت کند.

نرخ سود قطعی مشارکت متعلق به ذخیره ریاضی بیمه‌نامه و مبالغ قلک مستمری که در پایان سال ۱۴۰۲محاسبه می‌شود با نرخ سود قطعی مشارکت سایر طرح‌ها متفاوت خواهد بود. ضمن اینکه امکان برداشت از قلک مستمری تا پایان سال ۱۴۰۲ وجود دارد و در صورت برداشت، سود به ۲۲ % تغییر خواهد کرد.

لازم به ذکر است که سقف مبلغ ذخیره قلک ۲۵ برابر حق بیمه سالانه خواهد بود البته به شرط آنکه این مبلغ از ۱۰۰ میلیون تومان تجاوز نکند.

طرح اختصاصی بیمه باران

هر اندازه که مدت زمان بیمه‌نامه بیشتر شود، نرخ سود فنی علی‌الحساب و نرخ سود مشارکت در منافع نیز بیشتر خواهد شد.

  • بازده علی‌­الحساب سالانه ۱۰ درصد (مدت زمان بیمه‌نامه ۱ سال)

  • بازده علی­‌الحساب سالانه ۱۱ درصد (مدت زمان بیمه‌نامه ۲ سال)

  • بازده علی­‌الحساب سالانه ۱۳ درصد (مدت زمان بیمه‌نامه ۳ سال)

  • بازده علی­‌الحساب سالانه ۱۴ درصد (مدت زمان بیمه‌نامه ۴ سال)

  • بازده علی­‌الحساب سالانه ۱۶ درصد (مدت زمان بیمه‌نامه ۵ سال)

شرایط خرید بیمه‌نامه ترنم

خرید این نوع بیمه‌نامه که در حکم پس‌انداز است، برخلاف سایر بیمه‌نامه‌های زندگی، به هیچ تشریفاتی از جمله معاینات پزشکی و فرایند اداری نیاز ندارد. به محض ابراز تمایل، بیمه زندگی باران بیمه‌نامه شما را به صورت آنلاین صادر خواهد کرد.

ما در نمایندگی صفری  بیمه باران (کد۳۰۰۳۴)، ایمان داریم چشم‌انداز مسیری که با نیت و هدفی نیکو آغاز شود؛ بدون شک پربار و بارانی خواهد بود. در این مسیر با ما همراه شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تنظیم قرار جلسه و مشاوره حضوری و آنلاین می توانید از طریق شماره تماس زیر و همچنین دفترکارمجازی این نمایندگی در مجله بیمه و مردم با ما تماس حاصل کنید .

شماره پاسخگو: ۰۹۰۲۰۸۳۲۹۰۰

 شما را به آشنایی بیشتر و کسب آگاهی درباره ترنم از طریق مطالعه ادامه این مطلب در سایت بیمه و مردم دعوت می کنیم.

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید