Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

توضیحات
قیمت : 0 تومان
نوع : معرفی کسب و کار
تاریخ : 25 بهمن 1401
موقعیت : اصفهان، میدان احمد آباد، کوچه شهید محسن امامی دوست، پلاک 8 ساختمان میخک 1 طبقه اول، واحد 91

برای ثبت‌نام در دوره آموزشی با شرایط ویژه فرم زیر را پرکرده و منتظر تماس کارشناسان باشید.

Hidden
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

با سجاوا ذاتا برنده اید

عضویت سجاوا در کانون همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه موجب سعادت و خورسندی تیم مجله بیمه و مردم است

سجاوا مجموعه جامعه ای از خدمات تخصصی کلیه وکلای ایران و جامعه حقوقی است، که با همت جمعی از متخصصین آی تی، تیم برنامه نویسی و وکلای برجسته کشور طراحی گردیده است.

هدف سجاوا ارتقاء خدمات حقوقی و مشاوره مالی و مالیاتی و همچنین برای اولین بار ارائه خدمات مشاوره‌ای روانشناسان خانواده به شیوه هایی نوین و سهل الوصول به کاربرانی است که از سامانه سجاوا استفاده خواهند کرد.

این برنامه پلی ارتباطی است فی مابین وکلا و مشاورین درجه یک و کاربران این سامانه تا در سریعترین زمان بتوانند با هم در خصوص مسائل مورد نیاز حقوقی خود ارتباط برقرار کنند. 

از جمله اهداف اولیه سجاوا این است که عموم مردم با دریافت مشاوره مستقیم و بی واسطه از وکیل و مشاورین متخصص و دریافت بهترین راهکار حقوقی و قضایی از ورود ضرر مادی و معنوی به خود در پرونده های قضایی جلوگیری نمایند.

عدم اطلاع کافی عموم مردم نسبت به قوانین و مقررات قضایی و عدم دسترسی سریع و فوری به وکیل و مشاور و افراد متبحر در امور قضایی ما رابر آن داشت، تا طرحی نو در اندازیم و سجاوا را پس از بررسی کارشناسانه و مبتکرانه طراحی و در خدمت عموم مردم و وکلا قرار دهیم.

لازم به ذکر است بگوییم تخصصی نمودن خدمات حقوقی مشاور های قضایی اعم از حقوقی و کیفری خانواده و ثبتی و کلیه امور مبتلابه جامعه و همچنین برای اولین بار خدمات مشاوران مالی و دارایی و روانشناسان از جمله برنامه های مهم  ما در سجاوا است.

به صرفه کردن هزینه های مشاوره ای برای کاربران عزیز موکلین و وکلا و مشاوران متخصص از دیگر اهداف سجاوا می باشد.

کاربران محترم می توانند راحت ترین شکل ممکن در استفاده از امکانات برنامه سجاوا با انتخاب وکیل و مشاوران مورد نظر خود تمامی سوالات و مشکلات قضایی خویش را تحلیل و بررسی نمایند، و به نحو احسنت مسیر قضایی خود را در دادگاه ها طی نمایند. ضمن اینکه مدیران سجاوا از ابتدا تا انتهای نتیجه پرونده در مراجع قضایی تا زمان حل مشکلات حقوقی در کنار شما خواهند بود.

خداوند متعال را بر این توفیق سپاسگزاریم و امیدواریم در راستای رسیدن به اهدافمان مبنی بر خدمت‌رسانی به آحاد مردم اعم از شهروندان و کارشناسان و همچنین وکلای دادگستری سختی‌ها را هموار نموده و با آرزوی موفقیت روز افزون پایدار بمانیم.

دانلود اپلیکیشن سجاوا 

لطفا با شماره معرف ۰۹۱۳۴۲۰۱۰۲۴ اقدام کنید 

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید