Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

توضیحات
قیمت : 0 تومان
نوع : معرفی کسب و کار
تاریخ : 4 اسفند 1401
موقعیت : اتوبان نواب شمال به جنوب، پایین تر از مترو نواب، جنب دامپزشکی، برج شهاب 3، طبقه 3، واحد 327
عضویت پولت در کانون همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه موجب سعادت و خورسندی تیم مجله بیمه و مردم است

چگونه خسارات بیمه‌ای خود را آنلاین دریافت کنیم؟

پیشرفت روز افزون تکنولوژی در سال های اخیر باعث حرکت پرسرعت جوامع مختلف به سمت استفاده از خدمات آنلاین در سراسر دنیا شده است. این حرکت اما با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها، سرعتی دو چندان گرفت. به طوری که بسیاری از کسب و کارها در سراسر دنیا به طور کلی به ارائه خدمات و محصولات آنلاین روی آورده اند.

از آن جایی که این شرایط در کشور ما نیز حاکم بوده است، تجربه اینترنتی شدن در صنعت بیمه هم اتفاق افتاده است. کسب و کارهای مبتنی بر فروش آنلاین خدمات بیمه در ایران در ۱سال گذشته با افزایش چشمگیر درخواست خدمات مواجه بوده اند. در این میان اما افرادی که دچار خسارات بیمه ای به خصوص بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل شدند، از دریافت خدمات برخط محروم بوده اند. همراه بیمه خلیج فارس با ارائه راهکار تمام آنلاین در این زمینه توانسته این نیاز مهم را تامین نماید.

پرداخت آنلاین خسارات ثالث و بدنه اتومبیل به صورت آنلاین

همزمانی  شیوع بیماری کرونا و عید نوروز در ابتدای سال ۹۹ و همچنین محدود شدن ساعات کاری و در برخی موارد تعطیلی شرکت‌های بیمه، باعث شد تا تعداد زیادی از بیمه‌گذاران برای دریافت خسارت دچار مشکل شوند.

متاسفانه با توجه به اینکه شرکت های بیمه‌گر در توسعه “خدمات برخط” خود در سالهای گذشته سرعت لازم را نداشتند، موضوع دریافت خسارات ثالث و بدنه اتومبیل در دوران کرونا به یکی از چالش های اساسی صنعت بیمه تبدیل شد.

موسسه ارزیابی خسارت بیمه ای “همراه بیمه خلیج فارس” با رویکرد تامین نیاز بیمه گذاران در این بخش، اقدام به توسعه سیستم اعلام و ارزیابی آنلاین خسارات ثالث و بدنه اتومبیل نموده و توانست تجارب موفقی در این زمینه کسب نماید.

چگونه به صورت آنلاین، خسارت خود را دریافت کنیم؟

با استفاده از اپلیکیشن همراه بیمه خلیج فارس، نیاز به حضور فیزیکی در شعب شرکت های بیمه گر جهت اعلام و دریافت خسارات نیست. کافیست بعد از نصب اپلیکیشن همراه بیمه خلیج فارس، دکمه اعلام خسارت را نگه‌دارید! باقی کار را به کارشناسان همراه بیمه خلیج فارس بسپارید.

برای استفاده از خدمات پرداخت خسارت آنلاین در بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه، بعد از وقوع تصادف و در هر مکانی میتوانید از طریق این اپلیکیشن، خسارت خود را اعلام نمایید.

کارشناسان ارزیاب همراه بیمه خلیج فارس، در کمتر از چند دقیقه با شما تماس خواهند گرفت.

پس از مکالمه تلفنی شما با کارشناس ارزیاب خسارت اتومبیل و بررسی شرایط حادثه، پرونده خسارت شما در سیستم همراه بیمه خلیج فارس ثبت، و فرآیند کارشناسی آن آغاز میگردد.

همانطور که میدانید جهت تشکیل پرونده خسارت ثالث و بدنه اتومبیل نیاز به مدارکی از جمله: کارت وسیله نقلیه طرفین حادثه، گواهینامه طرفین حادثه، کروکی حادثه (با توجه به نوع خسارت)، تصویر سند یا برگه سبز و… می‌‎باشد. همچنین تصاویر مواضع آسیب دیده اتومبیل نیز برای بررسی کارشناسان ارزیاب مورد نیاز خواهد بود.

با استفاده از اپلیکیشن همراه بیمه خلیج فارس، به جای مراجعه حضوری جهت ارائه این اسناد، میتوانید تصویر آنها را (که قبلا در تلفن همراه خود داشته و یا با استفاده از دوربین تلفن همراه خود گرفته اید) بارگزاری نمایید.

فرآیند کارشناسی آنلاین خسارات بیمه ثالث و بدنه اتومبیل

پس از اضافه شدن تصاویر ارسالی شما به پرونده خسارت، نیازی به انجام هیچ گونه فعالیت دیگری از سمت شما نخواهد بود.

همراه بیمه خلیج فارس به عنوان ارزیاب رسمی بیمه مرکزی و با توجه به قرارداد همکاری با شرکت های بیمه‌گر، تمام فرآیند ارزیابی و پرداخت آنلاین خسارت شما را پیگیری می‌نماید.

پرونده خسارات بیمه گذاران، پس از ثبت در سیستم همراه بیمه خلیج فارس وارد پروسه کارشناسی خواهد شد. در صورت نیاز به حضور کارشناس ارزیاب برای بررسی شرایط خسارت، هماهنگی های لازم در این خصوص انجام شده و کارشناس به صورت حضوری شرایط حادثه را بررسی می‌نماید.

در نهایت فرآیند کارشناسی و ارزیابی، به صورت آنلاین انجام شده و نتیجه آن از طریق اپلیکیشن همراه بیمه خلیج فارس قابل مشاهده خواهد بود.

ارتباط همراه بیمه خلیج فارس با شرکت های بیمه‌گر

هریک از بیمه‌گذاران محترم، خرید بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه خود را از طریق یکی از شرکت های بیمه‌گر مانند: بیمه ایران، بیمه سینا، بیمه دی، بیمه سرمد، بیمه تجارت نو، بیمه رازی، بیمه کوثر و بسیاری از شرکت های دیگر بیمه انجام می‌دهند. در این میان سوالی که مطرح است این است که همراه بیمه خلیج فارس چه ارتباطی با شرکت های بیمه‌گر جهت پرداخت آنلاین خسارات دارد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت: موسسه همراه بیمه خلیج فارس عنوان ارزیاب رسمی بیمه مرکزی ایران، مجوز رسیدگی و ارزیابی کلیه خسارت بیمه ای ثالث و بدنه اتومبیل، فارغ از نوع شرکت بیمه‌گر را داراست.

علاوه بر این موضوع، همراه بیمه خلیج فارس با عقد قرارداد رسمی با شرکت های بیمه گر، فرآیند رسیدگی به پرونده های خسارات این شرکت ها را بر عهده گرفته است.بر همین اساس شما بیمه گذاران محترم می‌توانید با خیال راحت و به صورت کاملا رایگان هنگام وقوع حوادث، با فشردن یک دکمه کلیه فرآیند اعلام، رسیدگی و دریافت خسارات خود را به صورت آنلاین پیگیری نمایید.

ساعات کاری همراه بیمه خلیج فارس

با استفاده از اپلیکیشن همراه بیمه خلیج فارس میتوانید به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته خسارات خود را اعلام نموده و از خدمات کارشناسی، ارزیابی و پرداخت آنلاین خسارات بیمه نامه های شخص ثالث و بدنه اتومبیل بهره مند گردید.

کارشناسان همراه بیمه خلیج فارس در تمام ایام سال آماده دریافت و رسیدگی به پرونده های خسارات شما هستند. با استفاده از اپلیکیشن همراه بیمه خلیج فارس زمان تشکیل و رسیدگی پرونده های خسارات شما تا چندین برابر کاهش می‌یابد.

مطالب مرتبط :

پولت اولین اپلیکیشن ارزیابی خسارت آنلاین خودرو

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید