Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

عکس پروفایل
2,500,000 تومان

بیمه تکمیل درمان ویژه افراد مجرد

توضیحات
قیمت : 2,500,000 تومان
نوع : فروش
تاریخ : 19 آبان 1400
موقعیت : بلوار مرزداران، نبش اطاعتی جنوبی، جنب بانک آینده ساختمان پارسه، ط ۶ واحد ۱۲

مخاطبین خاص مجرد های عزیز ارزیابی نیاز و مسیر رفع نیاز به صورت کاملاً ساده ارزان و مفید

امروزه یکی از اصلی‌ترین دغدغه های جامعه ما هزینه‌های سرسام آور درمانی است و اساساً موضوع بیماری و درمان از موارد اجتناب ناپذیر روزمره همه اقشار و طبقات جامعه است.

از این رو بیمه‌های خدمات درمانی و تامین اجتماعی بخشی از این هزینه ها رو پوشش میدن که اصولاً به عنوان بیمه گر پایه محسوب میشن اما اولاً چند درصد از مردم تحت پوشش این نوع بیمه ها هستند دوماً چند درصد توان پرداخت مبالغی به این سازمان ها به عنوان حق بیمه رو دارند .

جالب خیلی وقتها پیش اومده و همه هم شنیدیم که میگن ما بیمه حضرت عباس هستیم حالا چرا خوب معلومه که اکثر مردم از پس پرداخت مبالغ بیمه تامین اجتماعی بر نمیان این رو هم بگم اصلاً موضوع بحث ما خوب یا بد بودن یا تخریب نیست خدایی نکرده ها ما فقط از نگاه شما عزیزان داریم عنوان میکنیم، مطالب رو با این وضعیت باز مجردها بیشتر تحت فشار هستند به هزار و یک دلیل بخوام مثال بزنم شاید دانشجو باشند شاید بیکار باشند و خیلی موارد دیگه خوب حالا راه حل چیه و چه کار باید کرد عرض می کنم.

از مشاور دلسوز و دغدغه‌مند بیمه به مجرد هایی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند، شرکت بیمه سامان ۱ راهکار فوق العاده و بی نظیر و صد البته ارزان براتون داره راه کارش چیه خوب معلومه، بیمه تکمیل درمان انفرادی که هم ارزونه و هم نیاز به بیمه‌گر پایه نداره هم قسطی می تونی پرداخت کنی.

پس حالا که متوجه و مطلع شدیم بدون معطلی یا بهم زنگ بزن یا دایرکت پیام بده که سریع بیمه نامه را تهیه کنید که تا الانشم خیلی دیره ..

دوست و مشاور بیمه ای شما محمد موسایی با افتخار پاسخگوی سوالات شما مخاطبین خاص صفحه نمایندگی بیمه سامان در مجله بیمه و مردم هستم.

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید