Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

توضیحات
قیمت : 0 تومان
نوع : فروش
تاریخ : 6 فروردین 1403
موقعیت : هشت بهشت غربی تقاطع گلزار مجتمع آسیا

بیمه شخص ثالث در ۱۸ قسط خدمتی نوآورانه از بیمه مردمی 

بیمه ثالث قسطی به معنای پرداخت حق بیمه بیمه‌گری در قالب اقساط ماهانه یا سالیانه برای بیمه ثالث است.

در این حالت، بیمه‌گر مبلغ کل حق بیمه را به چندین قسط تقسیم می‌کند و بیمه‌گذار (صاحب وسیله نقلیه) باید هر قسط را دربازه زمانی مشخص شده پرداخت کند.

بیمه ثالث قسطی بیمه مردمی برای بسیاری از افراد جامعه مزیت‌هایی دارد. این روش پرداخت قابلیت تقسیم بار مالی حق بیمه را به طور ماهانه یا سالیانه به افراد می‌دهد و برای بسیاری افراد سهولت مالی را به همراه خواهد داشت.  به علاوه، با پرداخت قسط‌های منظم، بیمه‌گذار می‌تواند پوشش بیمه ثالث خود را بدون نیاز به پرداخت مبلغ کل حق بیمه به صورت یکجا حفظ کند.

برای خرید بیمه ثالث قسطی ۱۸ ماهه از طریق مراجعه به صفحه بیمه مردمی ، بیمه‌گذار باید  از طریق تکمیل فرم درخواست با بیمه‌گر توافق کند و قرارداد بیمه را بر اساس شرایط تعیین شده امضا کند.

در این قرارداد، ابتدا اعتبار سنجی بیمه گذار توسط همیاران بیمه مردمی صورت می پذیرد و در صورت تایید اعتبار مورد نیاز جهت پرداخت ۱۸ قسطه حق بیمه از طریق بانک مهر ایران تامین می گردد. کلیه مراحل به صورت آنلاین صورت می پذیرد.

در طی مراحل مختلف مبلغ حق بیمه کل، تعداد اقساط و فراز و نشیب‌های پرداخت قسط‌ها، مدت زمان پوشش بیمه و شرایط پرداخت خسارت‌ها مشخص می‌شوند.

مهم است قبل از انتخاب بیمه شخص ثالث قسطی، شرایط و نرخ اقساط را دقیقاً بررسی کنید و تأکید کنید که قسط‌ها به طور منظم و به موقع پرداخت شود. در این خدمت بیمه گذار بدون چک و سود می تواند از امکان فراهم شده بیمه مردمی برخوردار شود. شما بیمه گذاران محترم باید با مشورت همیاران بیمه مردمی از پوشش ها و شرایط عمومی و خصوصی بیمه نامه اقساطی خود اطمینان حاصل کنید، که آیا پوشش بیمه و شرایط تعیین شده در قرارداد بیمه مورد نیاز شما قرار دارد.

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید