Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

توضیحات
قیمت : 0 تومان
نوع : فروش
تاریخ : 14 مهر 1400
موقعیت : قم

بیمه عمر و آتیه زنان خانه دار 

 حامی محکم شغل خانه‌داری

صبح زودتر از همه بیدارمی‌شوند و با درگیری‌های ذهنی و تنی خسته به رختخواب می‌روند. خانه‌داران را می‌گوییم؛ آن قشر مفید و پرتلاشی که مثل همه مشاغل سختی کار دارند اما در آن نه خبری از اضافه کار است و نه مرخصی. هر چند که شغل خانه‌داری که اتفاقا در کشور ما به دلیل مسائل اعتقادی برای مادر خانواده یک فعالیت مقدس محسوب می‌شود بسیار آسیب‌پذیراست اما فارغ از این حواشی  خانه‌داری دارای ارزش فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و تاثیرات داخلی و خارجی است. به جرئت می‌توان گفت تعهدی که نیرو خانه دارد را هیچ کارمندی در دنیا ندارد و هیچ کس به اندازه خانه‌دار در قبال امور اطرافش احساس دلسوزی ندارد. پس چه طور ممکن است جامعه امروزی که خود را پیشرو تمدن و تکنولوژی می‌داند از محاسبه حق و حقوق این نیرو فعال و پرتوان خانه‌دای و بها دادن بدان غافل بماند؟

زنان و دختران به عنوان مادران آینده این سرزمین از همین حالا اگر به فعالیت بیرون از منزل مشغول نیستند باید پیگیر حقوق خود به عنوان زحمتکش‌ترین و در عین حال مظلوم‌ترین قشر جامعه باشند. بیمه آتیه زنان خانه‌دار  این فرصت را به زنان خانه‌دار می‌دهد تا با سرمایه‌گذاری مختصری علاوه بر تامین منابع لازم برای تشکیل سرمایه ای در آتیه امکان برخورداری از پوشش این بیمه نامه را داشته باشند.

بیمه آسیا با پشتوانه سالها تخصص و تجربه در خدمت شماست

قطره قطره جمع گردد…

زنان خانه‌دار می‌توانند بخشی از هزینه‌هایی را که صرف خرید و اداره امور منزل می‌کنند کنار بگذارند یا این که مقداری از بودجه مربوط به هزینه‌های غیرضروری ماه را برای سپرده‌گذاری در بیمه آتیه زنان خانه‌دار در نظر گیرند.

.

برای دریافت مشاوره و تهیه این پشتوانه ارزشمند با من در ارتباط باشید


در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید