Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

توضیحات
قیمت : 0 تومان
نوع : معرفی کسب و کار
تاریخ : 11 اسفند 1401
موقعیت : تبریز، آبرسان، ساختمان هواپیمایی ج.ا.ایران، طبقه همکف
عضویت شرکت ستاک در کانون همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه موجب سعادت و خورسندی تیم مجله بیمه و مردم است

سامانه ابری و هوشمند جستجو، مقایسه و فروش آنلاین بیمه

ویژه کارگزاران برخط و نمایندگان فروش بیمه 

امکان خرید تمام اقساط بدون کارمزد تحویل ۱۵ روزه، مشاوره رایگان

 

معرفی ستاک

شرکت دانش بنیان ستاک با هدف تولید نرم افزار و سامانه های تحت وب در حوزه دولت و شهر الکترونیک در سال ۱۳۸۵ تاسیس و راه اندازی گردیده است.
این شرکت در دهه اول فعالیت خود، بیش از دویست پروژه ملی و استانی را در حوزه سازمان الکترونیک و در زمینه راه اندازی سامانه ها و پورتال های خدماتی، اطلاع رسانی و سازمانی، طراحی، تولید، پیاده سازی و پشتیبانی نموده است .

ستاک در ادامه دهه دوم فعالیت خود را با تغییر در رویکرد اصلی خود و با ورود به حوزه “کسب و کارهای الکترونیک” آغاز کرد که در این رهگذر، مجموعه معتبر و خوش نام “پژوهشیار” با بیش از ۲۰ سال فعالیت مستمر در حوزه وب با شرکت ستاک  ادغام گردید.

به گواه کارشناسان، پژوهشیار، یکی از پیشگامان صنعت وب در کشور محسوب میشود که در سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را با هدف آموزش و مشاوره در حوزه اینترنت شروع و در سال ۱۳۷۸، اولین ۱۰ وب سایت استان آذربایجان شرقی را طراحی و راه اندازی نموده است.
مجموعه ستاک، با تکیه بر سابقه درخشان، دانش مدیریتی و توان فنی بالا موفق شده است، در کنار پیادهسازی کیفی پروژههای مهم و جلب رضایت مشتریان، در سطح ملی و بین المللی نیز افتخارات بزرگی را کسب نماید.

این شرکت در سال ۱۳۸۷ بعنوان شرکت برگزیده کشور در حوزه اقتصاد سبز شناسایی و معرفی و در ادامه در سال های ۱۳۸۸ و ۱۳۸۹ بعنوان شرکت برگزیده ملی در حوزه نظام اداری الکترونیکی انتخاب شد. همچنین در سال ۱۳۸۹ از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناروی بعنوان “فناور برتر کشور” و در سال ۱۳۹۰ از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعنوان “کارآفرین برتر” معرفی گردید. همچنین فعالیت های فناورانه و موثر ستاک موجب شده است تا طی چندین دوره متوالی بعنوان “فناور برتر” استان آذربایجان-شرقی انتخاب و مورد تقدیر قرار گیرد.
افتخار حضور در جمع موسسات مستقر در پارک های علم و فناوری و نیز قرار گرفتن در زمره اولین مجموعه های تائید صلاحیت شده بعنوان شرکت دانش بنیان (اردیبهشت۱۳۹۲) از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صادرات نرم افزار به کشورهای آلمان، سوئیس، اتریش، استونی، آذربایجان و روسیه ، اخذ گواهینامه استاندارد ISO 9001-2015 از موسسه TÜV InterCert آلمان و احراز صلاحیت به عنوان یکی از تامین کنندگان (Solution Provider) موسسه جهانی GS1 از جمله دستاوردهای ارزنده ای است که در سایه همگامی با فناوری ها و استانداردهای روز دنیا در صنعت فناوری اطلاعات حاصل گردیده است.

اکنون که تعداد پروژه های موفق داخلی و خارجی این شرکت از مرز ۵۰۰ پروژه گذشته و ستاک تبدیل به یکی از انتخاب های اصلی برندهای صنعتی و شرکت های بزرگ بازرگانی و سازمان های دولتی گردیده است، ما همچنان با علاقه و وسواس، به پیشتازى در بکارگیری از فناوری های جدید در جهت تقویت و توسعه کسب و کارها و سازمان های مشتریانمان ادامه می دهیم و تلاش می کنیم تا آنها را در دستیابى به بهره وری و ارزش افزوده بالا، بازارهای جدید، تامین منابع اطلاعاتی و توسعه مستمر یارى نمائیم.

 

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت

رتبه بندی - (5.0)

پشتیبان سایت
  • 14 آبان 1402

استفاده از سامانه های فروش برخط ستاک را به تمامی فعالین بیمه پیشنهاد می کنیم

واکنش شما در مورد این بررسی
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید