Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

عکس پروفایل
0 تومان

مهارت های پایه اقتصادی برای دانش آموزان

توضیحات
قیمت : 0 تومان
نوع : اطلاعیه
تاریخ : 1 بهمن 1401
موقعیت : خ رسالت خ محراب رو به روی تاکسی تلفنی رسالت

تبیین مفاهیم پایه اقتصادی برای دانش آموزان 

هر یک از ما انسانها برای بهتر زندگی کردن در دنیای امروزی باید از آگاهی های پایه ای در خصوص مهمترین شاخصه های ایجاد رفاه در زندگی مطلع باشیم. زندگی برای بشر امروزی سرشار از فرصت ها و تهدید ها است.  چنانچه در خصوص نحوه روبه رو شدن با آنها آگاهی کافی نداشته باشیم، فرصتهایمان را از دست داده و تهدیدها را جذب می کنیم. 

یکی از بزرگترین تهدیدهای زندگی هر انسانی بی پولی و فقر است. در جامعه امروزی افراد بسیاری با وجود کار و تلاش بسیار هنوز از فقر رنج می برند. علت آن هم عدم درک و آگاهی کافی از شرایطی است که خود آنها به صورت ناخودآگاه موجبات تشدید بی پولی را برای خود فراهم می نمایند. هر انسان بالغ از زمانی که وارد بازار کار می شود، فرصت کسب درآمد در ازای میزان زمانی که مشغول به کار است را دارد. مهمترین اقدام در هنگامی که دستمزد کار را دریافت می کنند، پس انداز بخشی از آن است. اما متاسفانه کمتر کسی این کار را انجام می دهد. عدم پس انداز پول در روزی که آن را بدست می آوریم، موجب از دست رفتن فرصتهای آینده زندگی ما می شود، چون پول کافی برای آن پس انداز نکردیم . 

ما در گروه حامیان آتیه فرزندان به دنبال آموزش مبانی پایه اقتصادی به دانش آموزان هستیم. تا از این طریق زمینه آگاه سازی و هوشیاری آنها را در هنگامی که وارد بازار های کار می شوند را فراهم سازیم .

سرکار خانم مهدی پور به عنوان حامی اقتصادی خانواده ها از طریق برگزاری کارگاه های آموزشی در مدارس شهر ارومیه این مطالب ارزشمند را در اختیار دانش آموزان و خانواده های آنها قرار می دهند.

برای ثبت نام در کارگاه تبیین مفاهیم پایه اقتصادی برای دانش آموزان میتوانید درخواست خود را از طریق ارسال عدد ۱ به شماره همراه ۰۹۱۴۶۷۲۳۶۸۰ اعلام نمائید . 

تبیین مفاهیم پایه اقتصادی برای دانش اموزان

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید