Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

توضیحات
قیمت : 0 تومان
نوع : معرفی کسب و کار
تاریخ : 25 دی 1402
موقعیت : هشت بهشت غربی جنب دبیرستان کارون ادب

معرفی همیاران جشنواره کارآفرینی اجتماعی شادباش

با خرید از این فروشگاه شانس خود را امتحان کنید 

فروشگاه پوشاک مردانه ونیز ویژه افرادی است که خاص بودن را انتخاب می کنند، جالبه که بدونید خیلی از آدم های معمولی هم می توانند با پوشیدن این لباس های خوش دوخت و با کیفیت خاص به نظر بیان، مابقی مهارتهای خاص بودن را هم باید برن کلی هزینه کنن تا یادبگیرن…، اما مهمتر از هر چیز پوشیدن لباس های شیک و پیک نشانه افرادی است که خودشان را دوست دارند و این یعنی آنها دارای عزت نفس خوبی هستند. 

فروشگاه ونیز با مدیریت آقای قیاسی، که یکی از افراد با تجربه در صنف پوشاک اصفهان هستند، اداره می شود. این فروشگاه یکی از زیباترین ویترین های فروشگاهی در شهر اصفهان را در خیابان هشت بهشت غربی با مانکن های خاص به نمایش گذاشته است.

خیلی از آقایون برای انتخاب یک لباس شیک به دنبال یک فروشگاه خاص هستند، که ضمن تنوع بالای اجناس از کیفیت و قیمت مناسبی هم برخوردار باشه، فروشگاه ونیز دقیقا تمام این ویژگی ها را یکجا جمع کرده است. به قول معروف، آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری …

خانمها همیشه دوست دارن آقایونشون لباس های شیک بپوشن، مشروط به اینکه آقاشون جوگیر نشه … البته این موضوع در مورد آقایون در رابطه با پوشش خانمهاشون هم صادقه . در فروشگاه ونیز هر خانم خوش سلیقه ای با دست پر می تونه برای روز مرد برگرده خونه، البته می دونید که تمام روزها متعلق به آقایون است.

و در پایان باید بگم که در این فروشگاه هیچ نیازی نیست که ما برای آن راه حلی نداشته باشیم، به غیر از درخواست ارائه کالای بی کیفیت، که خط قرمز ماست. 

بهترین ها را برای شما که بهترین انتخاب را می کنید آرزو داریم .

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید