Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

عکس پروفایل
4,000,000 تومان

بیمه پدارن مسئولیت پذیر

توضیحات
قیمت : 4,000,000 تومان
نوع : فروش
تاریخ : 25 آذر 1401
موقعیت : قم

 چرا باید از بیمه زندگی استفاده کنم ؟

در زندگی تک تک ما،ریسک هایی وجود دارد که برای بعضی از آنها تدابیری اندیشیده ایم و برای برخی از آنها به دلیل نبود راه حل مناسب و یا عدم آگاهی ما از آن راه‌حل‌ها تاکنون برنامه‌ای نداشته ایم.

بیمه آسیا نماد اعتماد و اطمینان

 ذات وجودی بیمه، مدیریت ریسک می باشد و در زندگی اکثر مردم استفاده از بیمه هایی از قبیل بیمه شخص ثالث و درمان به دلیل آگاهی از ریسک های مربوطه و استفاده از حمایت بیمه در زمان وقوع مسئله بیشتر به چشم می‌خورد، لذا بیمه امری است که توسط ما مورد پذیرش قرار گرفته و با توجه به اینکه برای بهره بردن از حمایت‌های بیمه‌ای باید مبالغی را پرداخت نماییم در لحظه کنونی آن را به عنوان هزینه می‌نگریم در صورتی که در مدت زمانی که تحت پوشش بیمه هستیم امنیت فکری بیشتری به دست می آوریم.

بر اساس بروز مسئله ای مرتبط با بیمه از پوشش های مربوطه استفاده کنیم از لحاظ اقتصادی نیز برای ما بهره بالاتر از مبلغ پرداختی خواهد داشت. مثلاً برای بیمه شخص ثالث حداکثر مبلغ پنج میلیون تومان پرداخت می‌کنیم و این در حالی است که شرکت بیمه به ما حداقل تعهدات جانی می دهد یعنی از حمایت چندین برابر مبلغ  پرداختی برخوردار می شویم.

 بیمه زندگی نیز محصولی است که ریسک هایی را در زندگی ما پوشش می‌دهد که به برخی از آنها تاکنون فکر کرده ایم همچون هزینه پزشکی ناشی از حادثه یک بریدگی ساده در منزل تا حوادث خطرناک تر در داخل و خارج از منزل نقص عضو امراض خاص انواع سکته ها سرطان‌ها پیوندهای اعضای اصلی بدن و حمایت مالی از خانواده مان در صورت عدم حضور ما و قطعاً برای استفاده از این حمایت‌ها نیز باید مبلغی را به شرکت بیمه پرداخت نماییم.

 یعنی علاوه بر مدیریت ریسک زندگی ما مزیت دیگری نیز دارد؟

با توجه به اینکه میشه گفت : حق بیمه‌ها را به عنوان هزینه فعلی نگاه می‌کردیم اما با استفاده از بیمه زندگی علاوه بر اینکه پوشش هایی برای ما فراهم می‌شود که از طریق آن ریسک های حیاتی زندگیمان تحت پوشش قرار می گیرد.

مبلغ پرداختی بابت این بیمه نامه نیز برای ما ذخیره می گردد و شرکت بیمه با مبلغ جمع‌آوری شده سرمایه‌گذاری‌های مناسبی انجام و علاوه بر حفظ مبلغ پرداختی مبلغی را نیز تحت عنوان سود مشارکت در منافع به مشتریان عزیز ارائه می کند.

لذا ما با استفاده از بیمه زندگی هم پوشش هایی را برای حمایت بیشتر از خود و خانواده مان فراهم کرده ایم و هم مبلغ پرداختی بابت این بیمه نامه برای ما حفظ و افزایش نیز می یابد.

 پس انداز و سرمایه گذاری با توجه به قوانین بیمه مرکزی بیمه زندگی دارای سود تضمین شده می باشد که این سود حداقل سودی است که به سرمایه مشتری تعلق میگیرد.

در زمان حاضر حداقل سود تعریف شده برای دو سال ابتدایی ۱۶ درصد دو سال دوم ۱۳ درصد و از ابتدای سال پنجم تا انتهای قرارداد ۱۰ درصد تضمین شده است مطمئن و بالاتر از میانگین آیین نامه ۶۸ بیمه های زندگی و مستمری بیمه مرکزی موسسات بیمه را مکلف کرده است که کلیه بیمه نامه های زندگی و مستمری خود را بر اساس قوانین آیین نامه صادر نمایند.

بر اساس ماده یازده این آیین‌نامه موسسات بیمه مکلفند در انواع بیمه های زندگی به جز در بیمه خطر فوت زمانی بیمه‌گذاران بیمه‌های زندگی خود را در حداقل ۸۵ درصد منافع حاصل از مجموع معاملات بیمه های مذکور سهیم نمایند.

لذا علاوه بر پرداخت سود تضمین شده به سرمایه مشتری سال آن سود مشارکت در منافع نیز محاسبه و متناسب با مبلغ سرمایه گذاری مشتری به اندوخته بیمه نامه وی اضافه می گردد میزان سرمایه گذاری در بیمه زندگی کاملاً در اختیار و متناسب با شرایط اقتصادی شما انجام می‌گیرد.

من نجمه رضاپور مشاور مالی و بیمه ای شما پاسخگوی سوالات شما مردم عزیز هستم

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید