Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

توضیحات
قیمت : 5,000,000 تومان
نوع : فروش
تاریخ : 11 اسفند 1400
موقعیت : ولیعصر پروین اعتصامی

ادامه پرستاران زیبایی …

اصول ایمنی 

هنگام کار با وسایل برقی مانند سشوار اصول ایمنی را رعایت کنید مثلاً برای پیشگیری از برق گرفتگی با دست مرطوب کلید و پریز ها را لمس نکنید .در صورت مشاهده آسیب و تخریب سیمهای برق فوراً آنها را تعویض کنید. برای پیشگیری از بروز حوادثی مانند سرخوردن لیز خوردن و افتادن مسیرهای عبور و مرور را تمیز و بدون مانع نگه دارید. در صورت ریختن مایعات و محلولهای شوینده روی زمین نیز فوراً زمین را پاک و خشک کنید.

ورزش های کششی

 توصیه می‌شود آرایشگران هر از گاهی مثلاً تا رسیدن نوبت مشتری بعدی ورزش های کششی گردن و کمر انجام دهند تا مشکل قوس‌کمر اصلاح شود علاوه بر این به نحوه ایستادن نشستن و خوابیدن و اضافه وزن خود توجه ویژه‌ای داشته باشند، ورزشهایی که عضلات پشت را تقویت می کند مثل شنا در آب یا برخی نرمش ها نیز برای این گروه موثر است پوشیدن کفش های پاشنه بلند هم می‌تواند به این مشکل‌ها دامن بزند و پوشیدن صندل های طبی در محیط کارت توصیه میشود، استراحت های کوتاه داشته باشید و برای رفع خستگی هر نیم ساعت یک بار ورزش های کششی انجام دهید. تغذیه سالم

 گاهی آرایشگرها به دلیل مشغله کاری زیاد و مشخص نبودن زمان مراجعه مشتری ها نمی توانند زمان مشخصی برای غذا خوردن اختصاص دهند و فاصله بین وعده های غذایی شان زیاد می‌شود، در حالیکه نظم در وعده های غذایی اهمیت زیادی در سلامت دارد و مشغله و فشار کار نباید باعث بی توجهی به این موضوع شود. توصیه میشود حتما زمانی هرچند کوتاه به غذا خوردن اختصاص دهید. غذاهای سالم پرفیبر و کم چرب استفاده کنید و مصرف میوه سبزی و مایعات کافی را فراموش نکنید.

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت

رتبه بندی - (1.0)

پشتیبان سایت
  • 12 اسفند 1400

ممنونم بابت مطالب خوبتان

واکنش شما در مورد این بررسی
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید