Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

روز جهانی صلح و آرامش مبارک باد

روز جهانی صلح و آرامش مبارک باد

به گزارش مجله بیمه و مردم به نقل از محسن کامرانی مدیر عامل شرکت پدیدآوران رویای رنگارنگ، روزی که صدای دادخواهی برای یک انسان تبدیل به جریان مطالبه گری جهانی شود، آن روز نوید بخش طلوع روشن فرداست. ما در جامعه جهانی زندگی می کنیم. بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به در آورد روزگار دگر عضو ها را نماند قرار.

کامرانی گفت: این دو بیت از گلستان حضرت سعدی که در سر درب سازمان ملل متحد نیز نقش بسته بیانگر لزوم توجه و حمایت انسانها از یکدیگر در شرایطی است که دردی به هریک از آنها تحمیل می شود. علاوه برآن، آیه ۳۲ سوره مائده قرآن که به مقام نجات یک انسان که برابر با نجات کل بشریت اشاره کرده است نیز سندی الهی در توجه به این موضوع مهم است . 

او افزود: با این وجود هنوز شاهد این هستیم که، بسیاری از انسانها در نقاط مختلف دنیا از حقوق اولیه خود محرومند و حتی اجازه اعتراض نسبت به شرایطی که موجب رنجش جان و خاطرشان شده را نیز ندارند. نمونه های بارزی از ظلم و تصرف در حقوق بشری را در دنیا شاهدیم، که این ها بیانگر این است که هنوز با دنیایی که سرشار از صلح و آرامش باشد، فاصله بسیاری داریم. 

مدیر عامل شرکت پدیدآوران رویای رنگارنگ گفت : یکی از جنبه های بارز ظلم در جوامع بشری کاهش شاخص رفاه و گسترش فقر در آن جامعه است. هر چقدر که مردم در جامعه ای که زندگی می کنند از شرایط معیشتی و درمانی ضعیف تری برخوردار باشند، با توجه به وجود منابع ملی و نیروی انسانی تحصیل کرده، آن جامعه دچار فساد سازمان یافته ای شده است که ریشه های رشد و شکوفایی آن جامعه را می خوشکانند.

محسن کامرانی در ادامه گفتگوی خود با مجله بیمه و مردم گفت: سر منشاء فساد سازمان یافته عدم شفافیت در دستگاه های اجرایی آن جامعه می باشد، که فرصت سوداگری را در حوزه های گوناگون برای گروه های خاص فراهم می کند. گاهی این فساد آنچنان در تار و پود یک جامعه رسوخ می کند که تا تمام تصمیم سازان کلیدی آن جامعه به واسطه قوانین کارآمد و مطالبات مردمی گسترده در اجرای سختگیرانه قانون و برخورد با اشخاص فاسد قیام نکنند آن جامعه از چنگال مفسدان رها نخواهد شد و آنها همچون زالو خون حیات را در رگهای جامعه می خوشکانند . 

وی گفت: ما طی سالها از بدو شروع فعالیت شرکت پدیدآوران رویای رنگارنگ از تاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۷ شعار دنیایی سبز سرشار از صلح و آرامش را آرمان خود در دستیابی به اهداف سازمانی مان قرار دادیم و تلاش کردیم در مسیر سازندگی تمام توان خود را در اصلاح امور مردم از لحاظ رفاهی با محوریت افزایش آگاهی قرار دهیم . 

تاریخ شروع به کار این شرکت برای ما روز جهانی صلح و آرامش نام گذاری شده و ما تمام سعی خود را در جهانی کردن آرمان خود به کار بسته ایم . 

 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید