Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

صحبتهای دلنشین پیشکسوت صنعت بیمه در معاونت شعبه اصفهان بیمه سرمد

صحبتهای دلنشین پیشکسوت صنعت بیمه در معاونت شعبه اصفهان بیمه سرمد

به گزارش مجله بیمه و مردم، طی جلسه ای که در اتاق معاونت شعبه اصفهان بیمه سرمد برگزار شد آقای علی اکبر شفیعی که از پیشکسوتان این صنعت در اصفهان با بیش از ۵۰ سال سابقه فعالیت هستند؛از طرح های مجله بیمه و مردم در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ بیمه استقبال کردند.

دراین جلسه که با حضور مهندس کامرانی و  آقای علی اکبر شفیعی معاونت محترم بیمه سرمد شعبه اصفهان برگزار گردید؛ کامرانی با شرح اقدامات صورت گرفته در مجله بیمه و مردم و اشاره به چشم انداز این رسانه مردمی با همراهی و مساعدت شفیعی و برخورد بسیار محترمانه ایشان مواجه شد.
شغیعی که در کارنامه فعالیت خود حضور در سایر شرکتهای بیمه را تجربه نموده است، بااشراف کامل نسبت به شرایط موجود در حوزه فعالیتهای ترویجی و فرهنگی صنعت بیمه اقدامات مجله بیمه و مردم را مفید دانست و قول همکاری و مساعدت با این رسانه را پش از ملاقات و موافقت مدیریت محترم شعبه اصفهان بیمه سرمد اعلام کرد.
در جریان این جلسه متوجه بیماری معاونت محترم بیمه سرمد شعبه اصفهان شدیم؛ که در حال گذراندن دوره نقاهت پس از شیمی درمانی بودند. از همین رسانه و در قاب این خبر برای سلامتی ایشان دعا می کنیم . در بخشهای از این گفتگوی دوستانه در خصوص یکی از پیشکسوتان به نام صنعت بیمه در اصفهان گفتگو کردیم که در قالب یک مقاله جذاب قرار است در اولین فرصت در این خصوص مطالب جذاب و خواندنی را برای شما همراهان خوب مجله بیمه و مردم منتشر نمائیم.
منبع خبر : مجله بیمه و مردم 

دیدگاه ها (1)


  1. چقدر خوبه که از تجربیات پیشکسوتان صنعت استفاده کنیم

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید