Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

اپلیکیشن کارگزینی هوشمند روابط کار مشیر

اپلیکیشن کارگزینی هوشمند روابط کار مشیر

پگاه شمشیری _ به گزارش خبرنگار مجله بیمه و مردم در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۴ رویداد آموزشی روابط کار در اداره تعاون، کار و رفاه استان اصفهان برای مدیران شرکت های تعاونی برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که از ساعت ۸ الی ۱۴ در سالن شهید بهشتی برگزار شد، جمعی از مدیران و فعالین در شرکت های تعاونی فعال در استان اصفهان حضور داشتند .

آقای مهندس احمدی کارشناس محترم روابط کار در این جلسه به بیان مفاد قانونی کار و تبیین اهمیت توجه به رعایت این قانون پرداخت و در طول این جلسه به سوالات حاضرین پاسخگو بودند .

توجه به نکات و مسائل مختلف که فعالیت های شغلی را مشمول قانون کار می کند، یکی از مهمترین وظایف مدیران شرکت ها و کار آفرینان است، که بایستی با کمک متخصصین حوزه روابط کار و مدیر منابع انسانی و ابزارهای فناورانه همچون اپلیکیشن مشیر که مبتنی بر الگوریتم هوش مصنوعی می باشد صورت پذیرد.

در ادامه این رویداد آقای مهندس موذن مهر هم بنیانگذار اپلیکیشن مشیر به معرفی این نرم افزار و چالشهایی که با استفاده از آن در حوزه روابط کار مرتفع می گردد پرداختند .

موذن مهر به پیچیدگی های قانون کار و بیان مثال های واقعی در این حوزه که مشمول گذر زمان نیز شده است به لزوم هوشمندسازی روابط کار و مدیریت آن با استفاده از اپلیکیشن مشیر اشاره کرد .

مهندس موذن مهر گفت: بدون مشیر استخدام نکنید، نمره ارزیابی بسیاری از شرکت ها در حوزه روابط کار ۲۰ از ۱۰۰ است و به هر دلیلی که مشمول قوانین کار باشد، می تواند شرکت ها و کارآفرینان را دچار بحران های جبران ناپذیر کند.

هم بنیانگذار مشیر به هدف اصلی مشیر به عنوان اولین سامانه هوشمند کارگزینی در کشور در اصلاح مشکلات حاصل از عدم رعایت قوانین کار که بیش از ۴ میلیون پرونده باز در کشور در این زمینه در جریان است اشاره کردند و به معرفی قابلیتهای و مزایای این نرم افزار هوشمند پرداختند.

در مقالات آتی مجله بیمه و مردم به معرفی و شناساندن قابلیتهای اپلیکیشن مشیر به صورت جامع و کامل و نقشی که در اصلاح روند حاکم در روابط کار ایفا می کند خواهیم پرداخت .

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید