Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

عقد تفاهم نامه آموزشی در مسیر سازندگی

عقد تفاهم نامه آموزشی در مسیر سازندگی

به گزارش مجله بیمه و مردم امروز در مورخ ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ جلسه ای مشترک با حضور آقایان دکتر حمید معینی مدیریت محترم مرکز علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا، محسن کامرانی مدیر عامل شرکت پدیدآوران رویای رنگارنگ، آقای بابایی معاونت بازاریابی و امور اداری مرکز سبا و آقای خمسه مشاور مدیریت مرکز سبا در دفتر ریاست مرکز علمی کاربردی سبا برگزار گردید.

مناسبت این جلسه امضاء و عقد تفاهم نامه همکاری آموزشی و فعالیت های نوآورانه (با عنوان اکوسیستم هوشمند سازندگی) فی مابین مرکز علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا (دانشگاه بیمه ایران) و شرکت پدیدآوران رویای رنگارنگ بود.

این تفاهم نامه با موضوعات:

✅ارائه خدمات آموزشی

✅همکاری دو جانبه در زمینه راه اندازی اکو سیستم هوشمند سازندگی در راستای کار آفرینی و جذب نیرو در سیستم فروش و بازاریابی.

✅برگزاری همایش‌ها ، سمینارها، وبینارها، نمایشگاه‌ها و … به صورت مشترک.

✅برگزاری کارگاه‌ها و کمپ‌های آموزشی و تورهای بازدید اماکن مرتبط با صنعت بیمه

✅همکاری در زمینه خدمات باشگاه مشتریان

✅تولید محتوای آموزشی، تبلیغاتی و بولتن

بین طرفین منعقد گردید.

در این جلسه کامرانی به اهداف (اکوسیستم هوشمند سازندگی) با برند آن بیمه اشاره کرد. او دو رویکرد اصلی آن بیمه را توانمندسازی شبکه فروش صنعت بیمه،اشتغالزایی برای جوانان و تسهیل خرید خدمات بیمه از طریق مدیریت مالی مبالغ خرد، حاصل از پرداخت های روزانه در زیر ساخت بانکی این اکوسیستم عنوان کرد. کامرانی خاطر نشان کرد هدف اصلی آن بیمه افزایش ضریب نفوذ بیمه از طریق خدمات نوآورانه در حوزه خدمات مدیریت مالی و پس انداز حاصل از زیر ساخت های باشگاه مشتریان می باشد . 

دکتر معینی مدیریت مرکز علمی کاربردی توسعه کسب و کار سبا به اهمیت این تفاهم نامه اشاره کرد و اظهار امیدواری داشت، این تفاهم نامه بتواند بسیاری از چالش های پیش روی صنعت بیمه را با تعامل فی مابین بازیگران اصلی این صنعت مرتفع نماید و آن بیمه بتواند با بهره برداری از ظرفیت‌های آموزشی و روابط موجود در این مرکز روند رشد و توسعه خود را به سرعت پشت سر بگذارد.

 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید