Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

فراتر از بیمه با فرابیمه

فراتر از بیمه با فرابیمه

به گزارش مجله بیمه و مردم شرکت بیمه ما با همکاری بانک ملت از محصول جدید خود با نام فرابیمه رونمایی کرد. 

ابراهیم کاردگر که همواره یکی از مدیران نوآور در تولید محصولات کاربردی بیمه است، اینبار با فرابیمه محصول جدیدی را روانه بازار کرد. شرکت بیمه ما با همکاری بانک ملت سامانه خرید تمام الکترونیک فرابیمه را به جهت تسهیل برخورداری از مزایای بیمه های زندگی راه اندازی کرد. در فرابیمه شما می توانید بدون مراجعه به دفتر نمایندگی فقط از طریق این سامانه خدمات بانک و بیمه را یکجا دریافت کنید. بانک ملت با پرداخت تسهیلات ۳۶ ماهه ۱۸ درصدی مبلغ حق بیمه را در قالب وام به صورت یکجا به حساب شرکت بیمه ما واریز می کند. شخص بیمه گذار بایستی مورد تایید فرایند اعتبارسنجی قرار بگیرد.

سقف تسهیلات در این طرح ۲۰۰ میلیون تومان است که با حداقل ۵۰ میلیون تومان می توان از این طرح استفاده کرد. مبلغ اقساط وام ۵۰ میلیونی ۱.۸۰۰.۰۰۰ تومان است. یکی از ویژگی های جذاب فرابیمه توجه به مسئله مستمری بگیری در پایان دوره ۱۰ تا ۳۰ ساله است . در این طرح با توجه به شرایط بیمه گذاران می توانند پس از پایان دوره پرداخت تسهیلات مجددا با دریافت تسهیلات بعدی از پوشش بیمه ای برخوردار باشند. سود پیشبینی حداقل ۲۲ درصدی یکی از ویژگی های دیگر فرابیمه می باشد . 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک زیر وارد سایت فرابیمه شده و از توضیحات تکمیلی این طرح نوآورانه مطلع گردید. 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید