Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

نخستین همایش دوئل برگزار شد

نخستین همایش دوئل برگزار شد

به گزارش مجله بیمه و مردم نخستین همایش فرهنگی، آموزشی دوئل در مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۸ در سالن طهران مرکز همایش های تهران واقع در بلوار عدل جنوبی در محله پونک تهران برگزار شد .

 

در این همایش که به همت مجله بیمه و مردم و با موضوع : تحول دیجیتال در شبکه فروش بیمه و نقش آن در زندگی مردم با مشارکت برند های معتبر و فعال در حوزه های مرتبط برگزار گردید، جمعی از نمایندگان بیمه از اقصی نقاط کشور حضور داشتند که بر مبنای سین برنامه از ساعت ۱۳:۳۰ لغایت ۱۹:۳۰ از برنامه های ارائه شده بهره مند گردیدند . 

در این همایش پس از تلاوت آیات قرآن و پخش سرود ملی، جناب آقای مهندس سید نادر رضوی به عنوان مجری برنامه، پس از خیر مقدم گویی خدمت حاضرین در همایش دوئل، شروع به ایراد کردن سخنانی در توصیف اهداف مجله بیمه و مردم نمودند و به اثر پروانه ای Butterfly و تاثیر آن در ایجاد تغییرات بزرگ در سیستم های حاکم در جهان آفرینش اشاره نمودند .

در پایان سخنرانی مهندس رضوی، آقای مهندس محسن کامرانی با سخنرانی انگیزشی با عنوان شروع کن، همین که اینجا هستی شروع کردی، شروع به ایراد سخن کردند و پس از پایان سخنرانی انگیزشی به توضیحاتی در خصوص تحول دیجیتال در شبکه فروش بیمه و لزوم توانمندسازی شبکه فروش در استفاده حرفه ای از ابزارهای موجود و تبدیل شدن به یک نماینده هوشمند اشاره نمودند و شرکت های حاضر در این همایش را به نمایندگان معرفی نمودند .

در ادامه آقای مهندس لحنی مدیر عامل محترم شرکت هوشمندسازی کسب و کار بیمه (کاربلد) به ارائه توضیحاتی در خصوص لزوم استفاده از زیر ساختهای طراحی شده در حوزه تحول دیجیتال توسط نمایندگان اشاره فرمودند و از قابلیتهای نرم افزارهای موجود در مجموعه کاربلد در هوشمند سازی دفاتر بیمه سخن گفتند . ایشان به حضور بیش از ۲۰۰۰ مشتری در مجموعه کاربلد اشاره نمودند و  شرکت کاربلد را به عنوان یکی از توانمند ترین شرکت ها در حوزه ارائه زیرساختهای نرم افزاری در هوشمندسازی دفاتر بیمه معرفی کردند .

بعد از پذیرایی از میهمانان حاضر در این همایش نوبت به بخش اصلی این همایش در حوزه  آموزش رسید که با حضور استاد حامد سپانو موضوع انفجار فروش بیمه برای حاضرین در این همایش تدریس شد .

ایشان همچون همیشه با دانش و قدرت منحصر به فرد خود توجه کلیه حاضرین در این همایش را به سخنان گران سنگ خود جلب کردند و فضای آموزشی را در این همایش برقرار کردند . در انتهای مطالب ارزشمند استاد سپانو، نمایش دوئل بین ایشان و آقای مهندس کامرانی در خصوص تحول دیجیتال و ارزش زمان برای مردم و تاثیر استفاده از خدمات آنلاین بیمه در مدیریت زمان به انجام رسید و به اهمیت استفاده از ابزار هوشمند سازی نمایندگی های بیمه اشاره شد .

 

پس از پایان بخش آموزشی توسط استاد سپانو، نوبت به سخنرانی بسیار موثر و مفید جناب آقای مهندس شقاقی مدیرعامل محترم شرکت سامان نگار ایرانیان رسید، و ایشان با اشاره به خدمات ارزیابی خسارت و پرداخت خسارت توسط این شرکت در سراسر کشور به فرصت های موجود در همکاری فی مابین این شرکت با شبکه فروش و ایجاد اطمینان و اعتماد بیشتر و همچنین تسریع فرآیند پرداخت خسارت برای بیمه گزاران در هنگام جبران خسارت اشاره نمودند.  

در ادامه جناب آقای مهندس مشایخ از شرکت بیمه ابزار در خصوص نرم افزار مدیریت مالی هوشمند دفاتر بیمه سخنان خود را برای حاضرین در همایش دوئل ایراد کردند و به لزوم مدیریت مالی و اداری هوشمند کسب و کارهای بیمه ای اشاره نمودند.

سخنران بعدی این همایش از نسلی متفاوت با دیدگاهی بسیار جدید و تحول آفرین بود سرکار خانم آرمیتا رزاقیان به عنوان مدیر عامل مجمع همبستگی ایران جوان به نقش بیمه در مدارس و فرهنگسازی آن از مدارس اشاره نمودند و راهکارهایی نوینی را مطرح ساختند . 

جناب آقای احسان فلسفی مدیرعامل محترم فروشگاه اینترنتی و باشگاه مشتریان ام وی سخنران پایانی نخستین همایش دوئل بودند و با اشاره به چرخه تحول در حوزه دیجیتال و دوران سختگیری ها و موانع موجود به راهکارهایی بسیار ارزنده در خصوص عبور از موانع پیش روی فعالین در حوزه کسب و کارهای آنلاین اشاره نمودند و با اعلام نتایج موفقیت آمیز کسب و کارهای تحت نظارت و حمایت خود به لزوم حرکت مستمر در مسیر تحول دیجیتال و ایجاد فرصت های انتخاب بهتر برای مردم در هنگام خرید اشاره نمودند . شایان ذکر است باشگاه مشتریان ام وی در حال حاضر با بپش از ۵۰۰ هزار مرکز ارائه خدمات تخفیفی در بستر شبکه پرداخت الکترونیک به پرداخت ملت بزرگترین باشگاه ارائه خدمات ارزش افزوده به بیش از یک میلیون کاربر عضو این باشگاه می باشد .

در نهایت پس از سخنرانی تاثیرگذار جناب آقای مهندس سید احسان فلسفی نوبت به اختتامیه برنامه و اهدای تندیس و لوح تقدیر به دانش آموزانی بود که با حضور در مجلس دانش آموزی می توانند به عنوان سفیران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه به مجله بیمه و مردم در پیش برد اهداف خود یاری رسانند.

 

 

با آرزوی توفیقات روز افزون برای تمامی فعالین در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ بیمه 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید