Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

افتتاح رسمی بیمه آکادمی

افتتاح رسمی بیمه آکادمی

در مورخ ۴ اسفند سال جاری اولین پلتفرم آموزشی صنعت بیمه با عنوان بیمه آکادمی فعالیت رسمی خود را در کارخانه نوآوری و در اکوسیستم پلنت آغاز نمود.

در این مراسم مهمانان ویژه ای من جمله مدیرانی از بیمه مرکزی، پژوهشکده بیمه، شرکت‌های بیمه و دانشگاه بیمه ایران((مرکز توسعه کسب و کار صبا)) و جمعی از اساتید مجرب بیمه حضور به هم رساندند .

پس از ضیافت  صبحانه کاری، که در محیطی جذاب و استارت آپی، برگزار شد، میهمانان در فضای برگزاری جلسات و کارگاه های پلنت گردهم آمدند و پس از معارفه سین برنامه توسط مجری توانمند، مراسم افتتاحیه بیمه آکادمی با قرائت آیاتی از  قرآن مجید و نواختن سرود ملی شروع شد.

در این مراسم، هادی فرمانی مدیر عامل بیمه آکادمی در خصوص اینکه این پلتفرم با هدف مشارکت اساتید معتبر بیمه در ارائه آموزش های هدفمند و دوری از اینکه به عنوان متکلم وحده مطرح گردد فعالیت خود را در حوزه آموزش آغاز نموده است.

فرمانی افزود ما در بیمه آکادمی با تاکید بر اهمیت آموزش در افزایش رشد اقتصادی کشور، سعی داریم تا با ایجاد یک فضای شفاف و متنوع زمینه را برای دوره با کیفیت برای همه اهالی صنعت بیمه در اقصی نقاط کشور فراهم کنیم .

میهمانان ویژه این مراسم نیز به نوبت هر کدام به اهمیت آموزش اصولی و شیوه های نوین ارائه این خدمات به صنعت بیمه و مردم اشاره نمودند.

در این مراسم دکتر حیدری از پژوهشکده بیمه، مهندس ضابط نیا رئیس هیئات مدیره بیمه آکادمی، آقای دکتر مظلومی مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، مهندس هادی مدیرعامل شرکت بیمه باران، آقای دکتر معینی ریاست محترم دانشگاه بیمه ایران و آقای مهندس اخوان نائب رئیس و مدیر ارشد توسعه و برنامه نویسی بیمه آکادمی نیز هر کدام از زوایای مختلف به اهمیت امر آموزش و ایجاد بستر های تحول آفرین همچون بیمه آکادمی اشاره نمودند.

در پایان مراسم نیز دکتر ارسطو مدیرعامل پلنت به اهداف پلنت و تعاملات این اکوسیستم و حرکت به سوی اقدامات بین المللی این مجموعه اشاره کردند و حضار را به تور گردش در محیط جذاب پلنت دعوت نمودند. 

گالری تصاویر: 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید