Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

برگزاری نخستین همایش همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه

برگزاری نخستین همایش همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه

نخستین همایش همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در سالن شهید بهشتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش شمشیری خبرنگار مجله بیمه و مردم، در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۹ نخستین همایش کانون همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه در شهر اصفهان برگزار شد. در این همایش که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد، جمعی از فعالین صنفی و صنعتی حضور داشتند. مدیر مسئول مجله بیمه و مردم گفت: هدف از برگزاری این همایش متمرکز کردن ظرفیتها و فعالیتهای اطلاع رسانی و ترویجی صنعت بیمه در استان اصفهان بر مبنای مشارکت مردمی است. کامرانی به محرومیت شهرستانهای کل کشور در امر اطلاع رسانی و عدم حضور موثر کارشناسان روابط عمومی در شعب شرکتهای بیمه اشاره کرد. 

وی افزود: ما در شهرستانها از ظرفیتهای عظیم فرهنگی و اجتماعی برخوردار هستیم. متاسفانه عدم توجه به این توانمندی ها توسعه فرهنگ بیمه در شهرستانها را محدود ساخته است. محسن کامرانی گفت: عموم شرکتهای بیمه تمرکز خود را در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی متوجه پایتخت کرده اند و شعب بیمه در شهرستانها صرفا باید روی توان شبکه فروش خود حساب بازکنند. 

مدیر مسئول مجله بیمه و مردم ضمن اشاره به ایرادات موجود، به تلاش بی وقفه شرکت پدیدآوران رویای رنگارنگ و کلیه اعضای آن اشاره کرد. وی افزود: ما با توجه به دانش کارشناسان جوان و متعهد و متخصص این شرکت در تلاش هستیم تا از طریق انجام فعالیتهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گلوگاه اطلاع رسانی بیمه را در شهرستانها با مشارکت شرکتهای بیمه بر عهده بگیریم. 

گفتنی است در این همایش که با مشارکت جمعی از فعالین بیمه ای استان برگزار شد، سمینار: هوشمندسازی کسب و کار،فرصتهاو چالشها نیز برگزار گردید . 

 این سمینار با سخنرانی آقای مهندس علی مختاری معاونت توسعه و آموزش شرکت حامیان فردای روشن بیمه آسیا با موضوع شبکه سازی هوشمند شروع شد. در ادامه آقای دکتر هادی زمانی نویسنده، متخصص علوم ارتباطات و رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات استان اصفهان در خصوص روابط عمومی هوشمند سخن گفتند. در نیمه دوم این همایش آقای علی میرجمالی مدیر مرکز آموزش بازرگانی در خصوص هوشمند سازی کسب و کار و فناوری هوش تجاری Bi سخنرانی خود را به انجام رساندند. 

پس از پایان سخنرانی اساتید آقای محسن کامرانی به دلایل اصلی برگزاری نخستین همایش همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه اشاره کرد. کامرانی گفت : شیوه های فعلی بیمه گری کارآیی و کارآمدی لازم را ندارند. وی افزود: اینکه تمرکز فعالین بیمه صرفا بر روی فروش خدمات بیمه ای باشد، رسالت اصلی بیمه گری در جامعه را از بین می برد و همین امر مهمترین دلیل رشد نایافتگی بیمه در کشور ماست.

کامرانی گفت: دیگر نباید منتظر بمانیم تا از طریق فروشندگی بیمه معجزه ای حاصل شود. ما باید به دنبال شیوه های دیگر بیمه گری مبتنی بر مشارکت های مردمی باشیم. وی افزود: واژه همیاری در فعالیت بیمه گری بایستی جایگزین واژه فروشندگی شود و مشاوره و اطلاع رسانی باید مهمترین رسالت همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه باشد. 

طی مراسمی در پایان این همایش از اولین شماره مجله بیمه و مردم با عنوان ویژه نامه زندگی رونمایی شد. در این مراسم تابلوی یادبود نخستین همایش همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه توسط کلیه حاضرین در این مراسم امضاء شد.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید