Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

بیش از ۴۰۰۰ نفر از لرستان در صندوق حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج ثبت نام کردند

بیش از ۴۰۰۰ نفر از لرستان در صندوق حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج ثبت نام کردند

در اجلاس مدیران منطقه ۴ سازمان بیمه سلامت ایران سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان لرستان خبر از ثبت‌نام بیش از ۴ هزار نفر در صندوق حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج در لرستان  داد.

به گزارش مجله بیمه و مردم به نقل از خبر آنلاین، اجلاس مدیران منطقه ۴ سازمان بیمه سلامت ایران با حضور استان‌های خوزستان،ایلام و لرستان در حوزه های اسناد پزشکی ،خدمات عمومی سلامت و سیستم مدیریت کیفیت به میزبانی استان ایلام برگزار شد.

دکتر محسن اسدی سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان لرستان در این اجلاس، گفت: از تعداد ۱۵ هزار و ۷۱ نفر متقاضی ثبت نام در صندوق حمایتی بیماران خاص و صعب العلاج در کشور تعداد ۴ هزار و ۱۰۴ نفر در لرستان درخواست ثبت نام از این صندوق را داشته اند که این موضوع باعث صدرنشینی استان در این طرح شده است.

اسدی با اشاره به اینکه طرح حمایتی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج به خوبی در حال انجام است، ادامه داد: با راه‌اندازی صندوق بیماران خاص و صعب العلاج و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان و سایر دستگاههای مربوطه و تشکیل جلسات متعدد، تشکیل کمیته ها و کارگروه‌های مختلف خوشبختانه تا به حال روند اجرای این صندوق به خوبی در حال انجام می باشد و در حال حاضر هم ۱۰۰ پرونده مورد بررسی و تایید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت یک سازمان پویا با بهره وری بالا است، گفت: با تعداد نیروی کم و حجم کار بالایی که در این سازمان وجود دارد تلاش های بسیاری در طرح های مختلف در سطح کشور صورت گرفته که خوشبختانه این سازمان را به عنوان یک سازمان پویا با بهره وری بالا معرفی کرده است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان لرستان یادآور شد: در حال حاضر از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری در استان لرستان بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در قالب ۶۸ درصد از جمعیت استان از خدمات سازمان بیمه سلامت ایران بهره مند می شوند.

دکتر اسد بیگی با اشاره به کارگروه های تشکیل شده در اجلاس مدیران منطقه ۴ سازمان بیمه سلامت ایران اظهار کرد: این اجلاس در سه حوزه اسناد پزشکی، خدمات عمومی سلامت و سیستم مدیریت کیفیت مورد بررسی قرار گرفت که امیدواریم پیشنهادهای ارائه شده برای استانهای موجود مثمرثمر باشد.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید