Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

بیمه دغدغه اصلی رانندگان اسنپ

بیمه دغدغه اصلی رانندگان اسنپ

به گزارش مجله بیمه و مردم طی مصاحبه صورت گرفته با تعداد زیادی از رانندگان حمل و نقل اینترنتی و به طور خاص اسنپ یکی از مهمترین دغدغه های رانندگان اسنپ نگرانی از هزینه های سرسام آور درمانی است.

به گفته بسیاری از رانندگان اسنپ با توجه به افزایش نرخ بسیاری از خدمات و کالاهای حوزه سلامت این نگرانی روز به روز به یک بحران جدی در زندگی این عزیزان تبدیل شده است. بخش زیادی از ناوگان اسنپ را افرادی تشکیل می دهند که طی سال‌های گذشته به دلایل مختلف فرصت های شغلی خود را که از مزایای بیمه های درمان نیز برخوردار بوده است را از دست داده اند و امروز نه توانسته اند بیمه پایه خود را ادامه دهند و نه راه حلی برای جبران هزینه های درمانی دارند. از طرف دیگه اگر به مبحث دوران بازنشستگی و مستمری بگیری این عزیزان نیز بنگریم هیچ طرح یا برنامه مشخصی در خصوص مدیریت این دوره از زندگی این عزیزان در دستور کار مجلس و دولت نیست. 

حال چه باید کرد:

کارشناسان ما در مجله بیمه و مردم پس از بررسی چالش های رانندگان فعال در حمل و نقل اینترنتی همچون اسنپ، تپسی و ماکسیم و … طرحی را با همکاری نمایندگان شرکت‌های مختلف بیمه ای با نام بیمه پلاس طراحی کرده اند، که هم به جبران هزینه های درمانی امروز رانندگان حمل و نقل اینترنتی می پردازد و هم به ساختن خانه آسایشی برای دوران بازنشستگی آنها کمک می کند.

بیمه پلاس می تواند ضمن رفع نیازهای بیمه ایی امکانات فرابیمه نیز به این عزیزان از طریق باشگاه مشتریان اعطا کند، که آنها را در تامین مبالغ حق بیمه یاری نماید . 

در خصوص تهیه این محصول ارزشمند می توانید درخواست خود را از طریق واتساپ برای ما ارسال نمائید، تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس حاصل نمایند.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید