Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

تبلیغات گسترده در بیمه تعاون

تبلیغات گسترده در بیمه تعاون

این روزها شاهد تبلیغات گسترده شرکت بیمه تعاون هستیم، شرکتی که طی یکسال گذشته با برگزاری رویدادها و انجام تعاملات گوناگون سعی در ایجاد محبوبیت و ترغیب مشتریان بیشتر در سطح کشور و افزایش کاربران خود در شبکه های اجتماعی پرداخته است .

اسپانسر باشگاه استقلال تهران و حامی اولین رویداد اینشورتاک در ایران به تازگی معده  مستر تستر یکی از اینفلوئنسرها در فضای مجازی که در صنعت غذایی کشور طرفداران و مخالفان بسیاری دارد را بیمه کرد و این اقدام توجه بسیاری از فعالین حوزه رسانه و خبر را به همراه داشت.

به ظاهر تیم بازاریابی شرکت بیمه تعاون با استراتژی های گوناگون در حال افزایش توجه مردم به خدمات بیمه ای خود می باشند.  این اقدام بیانگر سهم خواهی بیشتر  یا حفظ پرتفو این شرکت در رقابت با سایر شرکتها می باشد . البته توجه به جذب پرتفو از بازار خرد و افزایش استقبال عمومی مردم مهمترین رویکرد بیمه تعاون در این کمپین تبلیغاتی است که امیدواریم این عملکرد صرفا در حد معرفی شرکت باقی نماند و شبکه فروش نیز با افزایش دانش و مهارت در تجمیع تقاضای مردم در خصوص پاسخ به سوالات و ارائه مشاوره حرفه ای و در نهایت صدور بیمه هوشمندانه از این فرصت اطلاع رسانی شرکت بهره مند گردند.

ایجاد استودیو برگزاری مراسمات قرعه کشی آنلاین  و استفاده از مجریان توانمند نیز یکی دیگر از اقدامات این شرکت بیمه می باشد.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید