Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

خدمات بانک بیمه با سوپر اپ همت آنلاین

خدمات بانک بیمه با سوپر اپ همت آنلاین

به تازگی عبدالناصر همتی کاندیدای دوره سیزدهم ریاست جمهوری، رئیس کل سابق بانک مرکزی در دولت حسن روحانی و رئیس کل بیمه مرکزی اسبق  دولت احمدی نژاد در مصاحبه با اکو ایران به تلاش های خود در دوران ریاست بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با خصوصی سازی و افزایش تعداد شرکت‌های خصوصی در دوران تصدی گری خود اشاره کرد.

همتی متولد ۱۳۳۶ در شهر کبودرآهنگ، استان همدان است. وی مشهور به پدر بیمه خصوصی ایران و مدیر ارشد اقتصادی و سیاسی ایرانی است.

او دکترای اقتصاد دارد و اکنون استاد دانشگاه تهران و کارشناس رسمی دادگستری در امور سرمایه‌گذاری، پولی و اعتباری است. همتی از سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۵ به مدت ۱۲ سال رئیس پیشین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بود.

در دوره مدیریت او بر بیمه، هرج و مرج‌های بیمه‌ای دهه شصت و هفتاد از بین رفت و آرامش بر اوضاع بیمه حاکم شد.

با توجه به شناخت کامل همتی از کاستی ها و فرصت های صنعت بیمه به عنوان فردی که طی سال‌های گذشته بارها در پست های ارشد مدیریت اجرایی و نظارتی صنعت بیمه حضور داشته است، در مصاحبه  با اکو ایران به استارت آپ تحت حمایت و مالکیت خود در ارائه خدمات آنلاین  بیمه با نام همت آنلاین اشاره نموده است.

وی در اظهارات خود به سوپر اپ همت آنلاین به عنوان یک سرویس ارائه خدمات بیمه با مشارکت استارت آپ های بزرگ کشور اشاره نموده است و قطعا استفاده از بیگ دیتای این کسب و کارها می تواند در بازاریابی مشتریان نقش به سزایی ایفا نماید.

این سوپر اپ قرار است از مرحله بازاریابی، صدور، ارزیابی تا پرداخت خسارت به همراه سرویس های بانکی خود که شاید خرید اعتباری بیمه را هموار سازد وارد رقابت با فعالین فعلی صنعت بیمه گردد .

 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید