Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

دوره جامع نماینده هوشمند بیمه

دوره جامع نماینده هوشمند بیمه

به نقل از محسن کامرانی مدیر مسئول مجله بیمه و مردم با توجه به اهمیت هوشمندسازی دفاتر بیمه همسو با برنامه توسعه و چشم انداز صنعت بیمه در حوزه تحول دیجیتال، آموزش مبانی حرکت در مسیر هوشمند سازی دفاتر بیمه قبل از هر اقدامی امری واجب است.

با توجه به اهداف بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ریل گذاری صنعت بیمه در مسیر تحول دیجیتال، یکی از مهمترین اقدامات  پیش روی فعالین صنعت بیمه افزایش دانش و آشنایی با مبانی اولیه تحول دیجیتال می باشد . با توجه با چالش های حال حاضر صنعت بیمه در خصوص مقاومت های موجود در ایجاد تغییرات بنیادین زمینه ساز پیداش تحول دیجیتال، در این صنعت در تمام سطوح مدیریتی و اجرایی، آموزش  مدیران و پرسنل فعال در بدنه شرکتهای بیمه و شبکه فروش به عنوان مهمترین اقدام حال حاضر در صنعت بیمه بایستی در دستور کار قرار گیرد .

همواره برخی از آموزش های حین خدمت در دوران اشتغال کارمندان شرکتها موجب رشد فردی و هدایت سازمان به سمت اهداف مورد نظر در آینده آن سازمان یا موسسه گردیده است . 

امروز هم که کلید واژه پر تکرار صنعت بیمه تحول دیجیتال می باشد، برگزاری یکسری آموزش حین خدمت لازمه حرکت اصولی شرکتهای بیمه و کلیه فعالین صنعت در مسیر تحقق اهداف پیشروی صنعت بیمه می باشد .

علاوه بر آموزش های مورد نیاز مدیران و پرسنل شرکتهای بیمه، مهمترین بخش ایجاد نتیجه و کسب پرتفوی، شبکه فروش می باشد که به جهت رقابت نامتوازن با برخی از فروشندگان آنلاین بیمه امروز تحول دیجیتال را بیش از اینکه به عنوان عامل رشد و شکوفایی فعالیتهای بیمه گری خود بپذیرند، آن رابه عنوان یک تهدید جدی در آینده شغلی خود در نظر گرفته اند و از آنجایی که هیچ راهکاری برای رقابت با فروشندگان آنلاین بیمه در پیش روی خود می بینند، همواره با تصمیمات و اقدامات مربوط به مبحث تحول دیجیتال مخالفت می نمایند و به جای کسب آگاهی در خصوص راهکارهای ممکن و اقدام به انجام روش های موجود فقط به مقاومت در برابر تحول دیجیتال می پردازند.

ما در مجله بیمه و مردم همواره به دنبال ارائه راهکارهای علمی و عملی به جهت افزایش آگاهی فعالین صنعت بیمه در خصوص تحولات پیش روی صنعت بیمه بوده ایم و با ایجاد بستر هایی برای افزایش دانش و زیرساختهایی برای فعالیت نمایندگان شبکه فروش بیمه تمام توان خود را در توانمندسازی شبکه فروش بیمه در مسیر تحول دیجیتال به کار بسته ایم .

به همین خاطر با طراحی دوره جامع نماینده هوشمند بیمه ضمن ارائه آموزش های مورد نیاز شبکه فروش در خصوص اصول بنیادین تحول دیجیتال به ارائه راهکارهایی آسان و کارآمد در خصوص حضور موثر نمایندگان شبکه فروش بیمه پرداخته ایم .

نمایندگان بیمه با حضور در این دوره ضمن عبور از ترس ها و نگرانی های خود در خصوص تحول دیجیتال پس از این دوره از ظرفیت علمی و عملی ایجاد شده در جهت شکوفایی فعالیتهای شغلی خود نهایت بهره را خواهند برد و در مسیر تحول دیجیتال با قدرت به پیش خواهند رفت و متمایز تر از بسیاری از فعالین بیمه که به صورت سنتی فعالیت می کنند در جامعه به موفقیت های چشمگیری دست خواهند یافت.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید