Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

رویارویی ایران، انگلیس، آمریکا در آوردگاهی به نام جام جهانی

رویارویی ایران، انگلیس، آمریکا در آوردگاهی به نام جام جهانی

به گزارش مجله بیمه و مردم در روز ۱۲ فروردین مصادف با سالروز به رسمیت شناخته شدن جمهوری اسلامی ایران با رای ۹۸ درصدی مردم، پس از ۴۳ سال آوردگاهی به نام جام جهانی فرصتی شد برای رویارویی ایران عزیزمان با بزرگترین دشمنان سیاسی کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی .

البته هیچ دشمنی فی مابین مردم و ملت‌های نامبرده با هم نبوده و نیست، بیشترین دشمنی ها از جانب سیاستمدارانی بوده که ظرفیت شکوفایی یک نظام مبتنی بر ارزش‌های اسلام ناب محمدی را در منطقه ای به نام خاورمیانه نداشته اند و اینک در همین سرزمین فرصتی پیش آمده تا سربازان برومند ایران اسلامی در لباس ورزش به مبارزه با تیم های ملی دو کشور انگلیس و آمریکا بپردازند. 

قطعا این گروه فارغ از روح ورزش و صلح و دوستی که هدف نهایی تمامی رویدادهای ورزشی است، سیاسی ترین گروه تاریخ جام جهانی از ابتدا تا به امروز می باشد و این حساسیت‌های سیاسی قطعا بر عملکرد تیم‌ها هم قبل از شروع این مسابقات و هم در هنگام برگزاری آنها در میدان بازی تاثیر بسیاری خواهد گذاشت.

ایران در اولین بازی خود به مصاف انگلیس خواهد رفت و در بازی دوم خود به مصاف برنده پلی آف اروپا از بین برنده تیم های، ولز/اسکاتلند و اکراین خواهد رفت.

در بازی پایانی تیم ملی کشورمان به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت که در جام جهانی ۹۸ فرانسه تجربه تلخ شکست در مقابل دلاور مردان کشورمان را داشته است.

امیدواریم خارج از تمام این حساسیت‌های سیاسی شاهد مسابقاتی جذاب و مقتدرانه از تیم ملی کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشیم و برای اولین بار کشورمان موفق به صعود از مرحله مقدماتی به مرحله حذفی جام جهانی گردد.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید