Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

قطار مشهد یزد

قطار مشهد یزد

۱۸ خرداد هم به تاریخ سیاه بختی مردم ایران از دست مسئولین بی کفایت اضافه شد. قطار مشهد به یزد ساعت ۵:۳۰ صبح در حوالی یزد از ریل خارج شد.  ۲۱ نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند. شایعه‌هایی درباره تروریستی بودن این حادثه منتشر گردید که توسط رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تکذیب شد.

به گزارش مجله بیمه و مردم ، در ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه هجدهم خردادماه قطار مسافربری در کیلومتر ۵۰ طبس به یزد (ایستگاه مزینو) در اثر برخورد با بیل مکانیکی از ریل خارج شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: از ۱۱ سالن این قطار مسافربری ۸ سالن از ریل خارج شد که ۳ سالن از آن‌ها واژگون شده بر همین اساس عملیات برگرداندن واگن‌ها به حالت اولیه انجام شد.

مدیرعامل راه آهن در واکنش به این حادثه گفت: با مقصران واژگونی قطار مشهد -یزد برخورد خواهیم کرد.

همچنین نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از حضور به هنگام تجهیزات امدادی برای انتقال مصدومین به بیمارستان های یزد و مشهد و اتوبوس های مسافربری برای جابه جایی مسافران قطار به یزد خبر داد.

لازم به ذکر است شرکت بیمه ملت به عنوان شرکت بیمه گر طرف قرارداد با راه آن جمهوری اسلامی ایران برای جبران خسارات حادثه دیدگان این واقعه تاسف بار اعلام آمادگی کرد.

مجله بیمه و مردم ضمن عرض تسلیت به خانواده های بازماندگان این حادثه تلخ، کلیه مدیران و مسئولین حوزه حمل و نقل کشور را به تأمل در میزان تاثیرگذاری هر یک از آنها در رخ دادن یک چنین فجایعی دعوت می نماید.

اینها که میمیرند، انسان هستند، هرکدامشان  چشم انتظارانی داشتند. تا سوغات کرامت حضرت امام رضا (ع) را برایشان بیاورند، اما پیکرهای بی جانشان امروز بر دستان خانواده هایشان قرار دارد.

خیلی ها شاید این واقعه را تقدیر آن ۲۱ نفر می پندارند، اما ما در مجله بیمه و مردم این تقدیر را تقصیر مسئولین می‌نامیم. 

 

 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید