Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

همایش بیمه و توسعه ۱۴۰۱

همایش بیمه و توسعه ۱۴۰۱

به گزارش مجله بیمه و مردم بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «توسعه دانش‌بنیان صنعت بیمه» در روز ۱۳ آذرماه سال جاری به صورت حضوری و مجازی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

بیست‌و‌نهمین همایش ملی و دهمین همایش بین‌المللی بیمه و توسعه با موضوع «توسعه دانش‌بنیان صنعت بیمه» در روز ۱۳ آذرماه سال جاری به صورت حضوری و مجازی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به حضور در این همایش، می‌توانند  اطلاعات تکمیلی در خصوص نحوه  ثبت‌نام در همایش و … از طریق سایت همایش بیمه و توسعه به نشانی https://seminar.irc.ac.ir کسب نمایند.

دانش بنیان شدن صنعت بیمه می تواند زمینه ساز رشد و توسعه این صنعت و افزایش راندمان و سود عملیاتی آن گردد. قطعا ریل گذاری هوشمندانه مسئولین بالادستی صنعت بیمه می تواند دانش بنیان شدن شرکتها و ورود دانش بنیانها را به صنعت بیمه هموار نماید. ولیکن امیدواریم شاهد ثمرات عملی این مسئله مهم در صنعت بیمه باشیم. یکی از مهمترین اقدامات شناسایی موانع پیش روی این شرکتهاست. با مانع زدایی از پیش پای آنها می توانیم شاهد رشد سریع آنها باشیم. علاوه بر مانع زدایی، پشتیبانی و حمایت مادی و معنوی از این شرکتها می تواند ثمرات درخشانی را به همراه داشته باشد . مسئله دانش بنیان شدن صنعت بیمه یکی از مهمترین رویکردهای تحول آفرین در این صنعت است، اما میزان همراهی مدیران و سهامداران در شکل گیری این تحولات بسیار ضروری است. همایش بیمه و توسعه می تواند زمینه ساز تعاملات بسیار زیادی در این خصوص باشد. امیدواریم، پس از پایان این همایش شاهد شکل گیری حلقه های میانی علمی، عملی و نظارتی در رفع موانع پیش روی دانش بنیان ها باشیم.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید