Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

چرا یوسف تیموری سرپرستی فرزند همسر سابقش را پذیرفت؟

چرا یوسف تیموری سرپرستی فرزند همسر سابقش را پذیرفت؟

به گزارش مجله بیمه و مردم یوسف تیموری بازیگر نقش های طنز سینما و تلویزیون ایران سال ها قبل با زنی تایلندی به نام راپان ازدواج کرد. همسر او از ازدواج قبلی خود پسری به نام آرمین دارد.به گفته ی تیموری او و همسرش هنگام خرید در فروشگاهی در تایلند با یکدیگر آشنا شدند که این آشنایی به ازدواج ختم شد.

یوسف تیموری در مصاحبه ای علت ازدواج با یک زن تایلندی را جدی نگرفتن او به خاطر نقش های طنزش در سریال ها توسط دختران ایرانی عنوان کرده است.

تیموری در اینباره گفته: «برای بازیگری مثل من ازدواج با یک دختر ایرانی کمی سخت بود، به دلیل اینکه ناخودآگاه ذهنیتی نسبت به میزان جدیت حرف های من داشتند و فکر می کردند که شاید دروغ می گویم و در حال نقش بازی کردن هستم.

واقعیت این است که به مسئله ی زندگی مشترک جدی نگاه نمی کردند یا کمتر این نگاه را داشتند، در واقع ایرانی ها جدی ام نمی گرفتند!»

راپان تیموری نیز در مصاحبه ای درباره ی ازدواج شان گفته: «اوایل فکر می کردم شاید یوسف به من دروغ گفته که بازیگری است که تا این حد شهرت دارد، شاید به خاطر اینکه در همه حال شوخی می کرد، می گفت و می خندید. جالب است بدانید روزهای اول فکر می کردم ممکن است با چند تا از دوستانش هماهنگ کرده باشد که جلوی من از او امضاء و عکس بگیرند تا به نظر بیاید آدم معروفی است. اما بعد متوجه شدم که دروغ نگفته و واقعاً یک بازیگر معروف و محبوب در ایران است.»

یوسف تیموری در تیرماه سال ۹۹ از جدایی خود و راپان و بازگشت راپان و آرمین پسر خوانده تیموری به تایلند به جهت مشکلات اقتصادی اشاره کرد .

تیموری  در مصاحبه های اخیر خود به حمایتهای مالی خود از آرمین و راپان اشاره نموده است . راپان بر اثر بیماری سرطان که به احتمال بسیار زیاد علت اصلی جدایی راپان از یوسف همین بیماری می باشد، همزمان با فوت زهره فکور صبور از دنیا می رود .

اما نکته مهم اینجاست که یوسف تیموری به فوت همسر سابقش به دلیل عدم ناراحت کردن بیش از اندازه مردم و آشنایان همزمان با فوت خانم فکور صبور اشاره نکرده و پس از گذشت تقریبا یکماه پس از طی شدن مراحل انتقال سرپرستی آرمین به یوسف این خبر را رسانه ای کرده است . سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که چرا یوسف تیموری پس از جدایی از راپان و پسر خوانده خود آرمین از آنها حمایت مالی می کرده و سوال مهم بعدی این است که آیا این ازدواج و پذیرفتن سرپرستی آرمین که پدرش اصالتا تایلندی است چه نفعی برای یوسف میتواند داشته باشد .

اینجا یک سوال مهم دیگر مطرح می‌گردد آیا راپان تحت پوشش بیمه های زندگی در کشور تایلند بوده و آرمین ذی نفع قانونی غرامت فوت مادرش است و اینکه سپردن سرپرستی آرمین به یوسف برای حفاظت از آینده آرمین تحت سرپرستی یوسف تیموری بوده است و یوسف با توجه به میزان سرمایه فوت دریافتی با هماهنگی با راپان شرایط را برای ساختن آینده آرمین فراهم خواهد  ساخت. البته در این خبر بیشتر سعی شد به نیت یوسف تیموری از این ازدواج و نتیجه پذیرفتن سرپرستی آرمین توسط این بازیگر نام آشنای طنز کشورمان پرداخته شود . قطعا نیت راپان و یوسف محافظت از آینده آرمین پس از راپان بوده و این یک تصمیم شجاعانه و جوانمردانه توسط یوسف تیموری در خصوص سرنوشت آرمین تلقی می‌گردد.

امیدواریم یوسف تیموری در پاسخ به ابهامات این خبر به دلایل اصلی این ازدواج غیر از سخت گیری دختران کشورمان اشاره نماید.

 

 


 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید