Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

گزارشی از سالن ۳۵ پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

گزارشی از سالن ۳۵ پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی

به گزارش مجله بیمه و مردم به نقل از محسن کامرانی مدیر مسئول مجله بیمه و مردم، در سالن ۳۵ پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی ۱۶ شرکت بیمه حضور داشتند. در همان ورودی سالن ۳۵ غرفه بیمه آسیا مستقر بود که با نمایش زیبای مانیتورهای پخش تیزر های تبلیغاتی جلوه زیبای از آبشار بر روی لوگوی بیمه آسیا خودنمایی می کرد.

در مجاورت غرفه بیمه آسیا غرفه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار داشت. کانترهایی هم در اختیار پژوهشکده بیمه، سندیکای بیمه گران و شرکت سامانه نگار حامی بیمه (سنحاب) قرار داشت. کارشناسان روابط عمومی و مدیران این نهاد حاکمیتی در ساعات مختلف روز به برگزاری جلسات و گفتگو با حاضرین در غرفه بیمه مرکزی و سایر غرفه ها می پرداختند.

در روز اول نمایشگاه آقای دکتر مجید بهزاد پور از کلیه غرفه های حاضر در این سالن بازدید کرده بودند و طی روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مدیران بخش های مختلف در نمایشگاه شرکت کردند.

بزرگترین غرفه سالن ۳۵ به شرکت بیمه ایران اختصاص داشت. بیمه ایران بخش هایی از غرفه خود را به معرفی شرکتهای زیر مجموعه نظیر هلدینگ سرمایه گذاری سبا، شرکت سیمرغ و رونمایی از محصولات جدید، اختصاص داده بود . 

شرکت بیمه البرز هم با محصول نوآورانه خود و نماد حفاظت از گونه در حال انقراض گوزن ایرانی شوکا، در سالن ۳۵ حضور داشت و مدیران و کارشناسان این شرکت دائما در حال گفتگو و مذاکره با شرکت کنندگان در این نمایشگاه بودند.

شرکت بیمه کوثر نیز با حضور مدیرعامل توانمند خود آقای دکتر آقادادی و تیم کارشناسان مختلف این شرکت در حال ارائه آخرین دستاوردهای این شرکت به میهمانان حاضر در غرفه این شرکت در نمایشگاه (بورس، بانک و بیمه) بود. 

از دیگر شرکتهای حاضر در این نمایشگاه باید به شرکت بیمه پاسارگاد اشاره کرد که با تیم یکی از سازمانهای فروش خود در این نمایشگاه حضور داشت و ضمن رونق بخشیدن به غرفه بیمه پاسارگاد، عملیات مشاوره و فروش بیمه های زندگی در داخل نمایشگاه هم در حال انجام بود . 

مدیران و کارشناسان شرکت بیمه پارسیان هم با پشتوانه هلدینگ پارسیان که در یکی دیگر از سالن های نمایشگاه حضور داشتند در غرفه ۳۵ مشغول برگزاری جلسات و گفتگوهای خاص نمایشگاه صنعت مالی و ارائه دستاوردهای جدید این شرکت بودند. 

شرکت بیمه سامان نیز در بخش دیگری از سالن ۳۵ غرفه خود را دایر کرده بود و مدیران و کارشناسان این شرکت نیز میزبان مدعوین حاضر در نمایشگاه بودند . شرکتهای بیمه دی، حکمت و ملت نیز در سالن ۳۵ نمایشگاه صنعت مالی حضور داشتند. 

هلدینگ ایرانیان پوشش نیز با مجموعه شرکتهای وابسطه به خود نظیر سناپ و مراقب بیمه و محصول نوآورانه خود با نام سپر در این سالن حضور داشتند و مدیران این شرکت مشغول ارائه آخرین دستاوردهای این شرکت بودند. 

در بخش دیگری از این نمایشگاه غرفه های کوچکی به استارت آپ های بیمه تخصیص داده شده بود که نشان دهنده خوبی از حال و روز حوزه نوآوری در بیمه بود. 

پایگاه خبری ریسک نیوز و ماهنامه بیمه داری نوین نیز در این نمایشگاه مشغول  تهیه مصاحبه و گزارش از نمایشگاه صنعت مالی در سالن ۳۵ بودند. 

شرکت کاربلد هم همچون همیشه با حضور پر رنگ خود در پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی در حال ارائه سایت های فروش آنلاین بیمه و سایر محصولات نو آورانه خود در سالن ۳۵ بود . 

 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید