Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

توضیحات
قیمت : 0 تومان
نوع : فروش
تاریخ : 11 شهریور 1400
موقعیت : اردبیل، بزرگراه شهدا ، انتهای پل سعدی ، جنب درمانگاه امام سجاد نمایندگی بیمه ایران کرامت

حتما برای شما هم پیش آمده که خودروی قدیمی تان را  بفروشید. شاید به لطف رانندگی خوبتان، بخواهید انتقال تخفیفات بیمه شخص ثالث‌ به خودروی جدید خود داشته باشید. این تخفیفات بیمه شخص ثالث خودرویتان آن‌قدر ارزشمند هستند که در هنگام خرید خودروی جدید، انتقال‌شان اهمیت می‌یابد .

طبق قانون‌های جدید انتقال تخفیف بیمه ‌شخص ثالث، همه مالکان وسایل نقلیه می‌توانند تخفیف‌ بیمه ثالث خود را قبل از انقضای اعتبار بیمه‌نامه فقط به وسیله نقلیه خود یا افراد درجه اول خانواده خود (فقط پدر، مادر و فرزندان) منتقل کنند؛ در این شرایط، تخفیفات با کسر کردن مدت باقیمانده از اعتبار بیمه وسیله نقلیه اول به جایگزین انتقال می‌یابد. در سررسید، بیمه‎‌نامه شخص ثالث با توجه به سوابق بیمه‌گذار جدید محاسبه خواهد شد.

حالا می خوام کمی بیشتر درباره بیمه شخص ثالث برای شما توضیح بدم ؛ بیمه شخص ثالث، بیمه اجباری است. افراد گاهی از بیمه مرکزی فقط الزام بیمه مرکزی و گاهی نیز جریمه دیرکرد بیمه را به یاد دارند؛ ولی باید به این افراد وجود تخفیفات این بیمه‌نامه و حتی طرح‌ بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث را نیز خاطرنشان کرد. گاهی بعضی افراد، رانندگی کم خطر و ایمن را دارند. آن‌ها حادثه ای را حین رانندگی تجربه نمی‌کنند. حتی برخی افراد نیز در صورت بروز حادثه نیز، از شرکت بیمه خسارت نمی‌‌گیرند. شرکت‌های بیمه‌ای، تخفیف‌های عدم خسارت را برای چنین اشخاصی درنظر گرفته‌اند . هنگام تمدید بیمه شخص ثالث، تخفیف‌ بر قیمت بیمه‌نامه اعمال می‌شود. در قانون بیمه شخص ثالث، این تخفیفات از سال دوم بیمه شخص ثالث با ۵% آغاز می‌شود. تخفیفات بیمه شخص ثالث با افزایش سالانه ۵ درصدی، در سال چهاردهم به حداکثر میزان ۷۰% می‌رسد.

شما می توانید در نمایندگی خانم بیمه با خیال راحت پس از دریافت مشاوره تخصصی کلیه تخفیفات وسیله نقلیه خود را به راحتی انتقال هید فقط کافیست درخواست خود را از طریق واتساپ برای ما ارسال نمائید.

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت

رتبه بندی - (5.0)

مینا کامرانی
  • 21 آذر 1400

سلام لطفا در خصوص تخفیفات بیمه ثالث راهنمایی کنید

واکنش شما در مورد این بررسی
پشتیبان سایت
  • 10 شهریور 1400

عالی بود

واکنش شما در مورد این بررسی

10 شهریور 1400 یلدا کرامت می گوید :

سپاسگزارم

رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید