Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

توضیحات
قیمت : 5,000,000 تومان
نوع : فروش
تاریخ : 30 بهمن 1400
موقعیت : پروین اعتصامی

 


دوران بازنشستگی در هر صنفی ،مرحله ای از زندگی است که در آن انجام کار و فعالیت روزمره تمام می شود ،  تا پس از طی مدت زمانی حداقل ۲۰ الی ۳۰ سال از انجام کار، افراد بتوانند به فعالیتهای مورد علاقه خود و مسافرت و تفریح ، به اندازه درآمد و منابعی که در اختیار دارند بپردازند.
البته بازنشستگی هم فشارهای مالی و یا روانی خاص خود را دارد و امری است که در نهایت برای افراد پیش می آید و برای اقشار مختلف، اضطراب، نگرانی و فشار مالی متفاوتی را در پی دارد. در این دوران، ممکن است نقدینگی افراد نسبت به دوره های قبلی کاهش و هزینه ها افزایش یابد.
بر اساس تحقیقات انجام شده، یکی از اساسی ترین دغدغه‌های ذهنی آرایشگران بازنشسته، مسائل اقتصادی است. آن‌ها به دلیل کهولت سن، توانایی انجام کار را ندارند، در نتیجه بزرگترین منبع در آمد خود را از دست می‌دهند.


۳علی رغم این مسئله و افزایش هزینه های این دوران ، هزینه های درمانی، از کارافتادگی و فوت ، بر اقتصاد خانواده تاثیر بزرگی داشته باشد.
هر یک از این  اتفاقات در زمان بازنشستگی اتفاق افتد، پس انداز آرایشگر بازنشسته را به سرعت مصرف کرده و فرد را در محدودیت مالی بزرگی قرار می‌دهد.
بررسی وضعیت مالی آرایشگران بازنشسته ، نشان می دهد میزان پس انداز ایشان ، کفایت لازم برای یک زندگی متوسط را ندارد.
بیمه مستمری و  مکمل بازنشستگی بیمه ایران، علاوه بر پشتوانی مالی در دوران بازنشستگی، می تواند به صرف هزینه های درمانی، مسکن، تحصیلات فرزندان و … کمک نماید.
باکنار گذاشتن بخش کوچکی از درآمد دوران اشتغال، در قالب پوشش بیمه زندگی و سرمایه گذاری شرکت بیمه ایران، می‌توان دوران بازنشستگی را به یک زندگی همراه با آسـایش و آرامـش و امنیت تبدیل کرد.

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید