Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

آقازاده بیمه دارند؟!

آقازاده بیمه دارند؟!

آقازاده بیمه دارند؟!

یکی از آپشن های آقای داماد در مراسم خواستگاری تحت پوشش بیمه بودن است. و داشتن چند سال سابقه می تواند خیال پدر و مادر عروس خانم رو تا حد زیادی از سرنوشت دختر خانمشون راحت کنه.

تفکر عامه و سیاست های قانون کار در کشور و بیمه اجباری برای افراد شاغل یکی از نشانه های بلوغ شغلی و توانمندی آقای داماد در تامین نیازهای مالی و معیشتی خانواده در شرف تاسیس است . البته چنانچه شاه داماد هنوز مشغول ادامه تحصیل باشد و تکلیف کارت پایان خدمتش هم مشخص نشده باشه، شانس زیادی برای اخذ مجوز ازدواج با عروس خانم رو نخواهد داشت و باید برود دنبال کارش …

به هر جهت پول حلال بسیاری از اعتراضات و بهانه هاست در مواردی خاص مشاهده شده، آقای داماد از پشتوانه مالی پدر و مادر خود برخوردار است و دغدغه تامین مالی و پرداخت هزینه های زندگی را ندارد. در این موارد خاص خانواده عروس خانم معمولا فرش قرمز را برای استقبال از خانواده شاه داماد پهن می کنند و از تمام شروطی که پیش پای دامادهای معمولی می گذاشتند می گذرند و سعی می کنند که حتی عروس خانم هم با نظر مثبت آنها هیچ مخالفتی نداشته باشه .

آخه مگه شانس چند دفعه در خونه آدم رو میزنه …

حالا اگر دوست دارید برای گل پسر شما هم فرش قرمز پهن کنند و به دنبال بهانه تراشی و اعتراض کردن نباشند، می توانید از همین دوران کودکی بخشی از درآمد خود را برای ایجاد اقتدار و اعتبار شاه داماد آینده سرمایه گذاری کنید.

از همین جا می تونی برای عضویت در کانون همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه اقدام کنی و در جشنواره ویژه نامه زندگی شانس خودت رو امتحان کنی 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید