Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

اطلاع رسانی هوشمندانه عامل موفقیت حراجی ها

اطلاع رسانی هوشمندانه عامل موفقیت حراجی ها

از گذشته تا به حال فروشگاه ها و کسب و کارهای در مواقع خاص اجناس خود را با تخفیف های ویژه و گاها با قیمت خرید به فروش میرسانند. این کار میتواند به دلایل مختلف مانند تغییر فصل، نیاز به نقدینگی، انبار گردانی یا دلایل دیگری باشد که صاحبان کسب و کار های تصمیم میگیرند که حراجی برگزار کنند.

در این سالها نام های مختلفی بر روی این رویداد گذاشته اند مانند جشنواره فروش، فروش فوق العاده، آف (off)، سل (sale) و عنوانینی دیگر اما همگی به یک موضوع اشاره دارد و آنها خرید اجناس با قیمت کمتر از حالت معمولی یا خرید با تخفیف.

اطلاع از این طرح های فروش ویژه معمولا به صورت حضوری و دیدن تبلیغ آن از طریق بنری است که در ویترین فروشگاه نصب شده یا از طریق اطلاع رسانی به واسطه شبکه های اجتماعی آن فروشگاه. این روش های تبلیغ یک ضعف بزرگ دارد و آن هم این است که صرفا کسانی که با فروشگاه مد نظر آشنایی داند از این حراجی مطلع خواهد شد و تعداد افرادی که ممکن است برای بار نخست از این فروشگاه و حراج آن مطلع میشوند بسیار محدود و کم باشد. ما در حراجی فای سعی میکنیم که تمام حراجی های شهر های مختلف را به صورت یکجا به اطلاع مخاطبان مان برسانیم. مشاهده آگهی حراج فروشگاه ها به تفکیک شهر و دسته های مختلف کاری فروشگاه ها انجام می پذیرد تا استفاده کنندگان بتوانند به راحتی فروشگاه مد نظر خود را پیدا کرده و از حراجی آن مطلع شوند. از مزایای حراجی فای میتوان به اطلاع زود هنگام از آف ها یا سل ها، مشاهده پروفایل و اطلاعات فروشگاه، دیدن تصاویر و لوکیشن آن، مشاهده حراجی های شهر بر روی نقشه، خواندن مطالب جذاب در قسمت بلاگ حراجی فای اشاره کرد

حراجی فای امکانات متعدد دیگری هم فراهم آورده است از جمله مشاهده مشخصات فروشگاه به همراه تصاویر و اطلاعات و موقعیت جغرافیایی آن، مسیریابی به سمت آن فروشگاه، امکان درج نظر و دیدن نظر بقیه افراد در رابطه با آن فروشگاه، تاریخچه حراجی های برگزار شده توسط فروشگاه.

یکی از امکانات ویژه ماه قسمت اطلاع رسانی می باشد و به این گونه است که می تواندی فروشگاه مورد نظر را انتخاب کنید و هر موقع که آن فروشگاه حراجی برگزار کرد از طریق پیامک، ایمیل یا نوتیفیکیشن روی تلفن همراه شما به شما اطلاع داده خواهد شد.

فرایند خرید به صورت مستقیم از فروشگاه مربوطه انجام خواهد شد و شما با مراجعه به آنجا خرید خود را بدون واسطه از فروشگاه مربوطه انجام خواهید داد. مجموعه حراجی فای در مراحل خرید نقشی ندارد در نتیجه مسئولیتی در قبال کالای خریداری شده متوجه حراجی فای نخواهد بود.

ثبت فروشگاه و انتشار آگهی حراج کاملا رایگان است و فروشگاه های نیاز به پرداخت هزینه برای همکاری با مجموعه ما را ندارد. همچنین کاربران و استفاده کنندگان میتوانند بدون محدودیت و رایگان از کلیه خدمات ما استفاده کنند.

در صورتی که صاحب کسب و کار در یکی از دسته های مد و پوشاک، زیبایی و سلامت، فرهنگ و هنر، کودک و نوزاد، خانه و آشپزخانه هستید و تمایل به همکاری با مجموعه ما را دارید می توانید از طریق دکمه “ثبت فروشگاه” اقدام نمایید یا با شماره موجود در قسمت تماس با ما تماس گرفته تا همکاران با کارهای ثبت فروشگاه در حراجی فای را برای شما انجام دهند.

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید