Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

تبلیغات هوشمندانه بیمه با برگزاری وبینار رایگان

تبلیغات هوشمندانه بیمه با برگزاری وبینار رایگان

ارتقای آگاهی بیمه ای مردم مستلزم صرف زمان کافی برای ارائه آموزش به آنهاست. 

یکی از موثر ترین راهکارها برای ایجاد اعتماد در بین مخاطبین ارائه راهکارهایی است که آنها را در انجام بهتر امور یاری می رساند.

احتمالا برای شما بارها این مسئله پیش آمده باشد که؛ برای رفع یک نیاز مهم در زندگی یا کسب و کار حاضر به حضور در یک گارگاه آموزش آنلاین شده باشید.

یکی از بهترین روش های جلب اعتماد مردم افزایش آگاهی آنها از طریق برگزاری وبینارهای رایگان است. زمانی که شما در سامانه های برگزاری وبینار آنلاین؛ نظیر ایسمینار اقدام به برگزاری وبینار می کنید، افراد بسیاری حاضرند در آن شرکت کنند. 

این یکی از بهترین فرصتهاست تا شما با رفع دغدغه های آنها اعتمادشان را به شخصیت و میزان تخصص خود جلب نمائید . 

البته این نکته بسیار مهم است که قبل از برگزاری وبینار به خوبی آن را اطلاع رسانی کرده باشید . هرچقدر در اطلاع رسانی اقدامات خود هوشمندانه تر عمل کنید راندمان شما بیشتر خواهد شد. 

برای اطلاع رسانی می توانید از سامانه های ارسال پیامک و شبکه های اجتماعی استفاده کنید . البته سامانه های میزبان خدمات برگزاری وبینار نیز اطلاعات وبینار شما را برای اعضای خود ارسال می کنند . 

برای ایده یابی در خصوص اینکه در چه موردی بایستی اقدام به برگزاری وبینار کنید می بایست؛ ابتدا به خودتان و داشته های علمی و تجربی که دارید مراجعه کنید . پس از آن با شناسایی مخاطبین هدف سعی کنید تا تعداد بیشتری از آنها، از برگزاری وبینار شما مطلع شوند.

برای کسب اطلاع در خصوص اینکه چطور محتوای خود را آماده کنید؛ با کارشناسان ما تماس بگیرید .

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید