Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

رشد مالی و اقتصادی خانواده

رشد مالی و اقتصادی خانواده

قطعا هر خانواده ای رویای رسیدن به زندگی بهتر را دارد. پدر و مادر به عنوان دو رکن اصلی بنیان خانواده تمام تلاش خود را می کنند تا نیازهای اولیه همچون خوراک و پوشاک و مسکن و هزینه های آموزش و درمان فرزندان خود را در اولویت تمام برنامه های خود قراردهند.

اقتصاد تورمی و گرانی کالاهای مصرفی خانواده ها  را در تامین بسیاری از نیازهای روحی و عاطفی برای فرزندان و خودشان محروم ساخته و همواره دغدغه ساختن آینده ای روشن یکی از عوامل اصلی ایجاد یائس و نا امیدی در زندگی سرپرستان خانواده هاست .

 

با این وجود آیا می توان به رشد مالی و اقتصادی خانواده نیز فکر کرد . بله قطعا برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد، مدیریت هزینه های غیر ضروری زندگی، افزایش درآمد از محل کارآفرینی خانگی و یا مشغول شدن پاره وقت در یک فعالیت مشاوره ای نظیر، مشاوره املاک، بیمه و سایر زمینه ها که به مدرک تحصیلی مرتبط و تجربه زیادی نیاز ندارد، فعالیت در تاکسی های اینترنتی هر کدام روش هایی هست که می تواند درآمد زا باشد و به رشد مالی خانواده کمک کند. اما حتی رشد مالی نیز به تنهایی نمی تواند آینده بهتر را به ارمغان آورد .

برای ساختن آینده ای روشن سرپرست خانواده باید از همان ابتدایی که کسب درآمد می کند بخشی از آن را در جایی مطمئن سرمایه گذاری کند که علاوه بر سرمایه گذاری در شرایط خاص و وقوع حوادث و اتفاقات بتواند پشتوانه ای مطمئن برای جبران خسارات و محافظت از خانواده ایجاد نماید .

از همین جا می تونی برای عضویت در کانون همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه اقدام کنی و در جشنواره ویژه نامه زندگی شانس خودت رو امتحان کنی 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید