Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

لوبیای سحر آمیز

لوبیای سحر آمیز

قطعا خیلی از شما داستان جک و لوبیای سحر آمیز را خوانده یا شنیده اید. جک برای رفع مشکلات معیشتی خانواده مجبور به فروش تنها منبع درآمد خانواده که گاوی شیرده بود شد و در ازای آن چند سکه گرفت که در مسیر بازگشت فردی به او گفت در ازای تعدادی سکه حاضر است لوبیای سحر آمیزی را به جک بفروشد تا زندگی جک و مادرش کاملا متحول شود . جک این ریسک را کرد و لوبیای سحرآمیز را کاشت و بعد از اینکه از خواب بیدار شد متوجه رشد غیر قابل تصور آن شد.

دانه لوبیا به فراتر از ابرها رفته بود و جک کنجکاو شد که از آن بالا برود . پس از بالارفتن از درخت لوبیا جک پا به روی سرزمینی ناشناخته گذاشت که در آن غول وحشتناکی زندگی می کرد.

جک پس از کلی ماجرا که خودتان بهتر میدانید صاحب مرغ تخم طلا شد که روزی یک تخم طلا برای او و مادرش تولید می کرد.

بیمه زندگی هم دقیقا همان کاری را می کند که لوبیای سحر آمیز برای جک کرد. و پس ازآن که جک از چنگ غول فقر و بدبختی با شجاعت و چابکی خلاص شد صاحب آرامش و آسایشی شد که به خاطر انتخابی بود، که کرده بود .

البته ماجرای جک یک داستان است اما شرکتهای بیمه، بیمه زندگی و پرداخت سود مشارکت از محل منافع بلند مدت یک واقعیت اثبات شده در جهان است .

از همین جا می تونی برای عضویت در کانون همیاران توسعه و ترویج فرهنگ بیمه اقدام کنی و در جشنواره ویژه نامه زندگی شانس خودت رو امتحان کنی 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید