Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

مقایسه بیمه زندگی البرز با بیمه زندگی خاورمیانه

مقایسه بیمه زندگی البرز با بیمه زندگی خاورمیانه

پوشش‌های بیمه زندگی البرز (طرح چترا)

۱- پوشش فوت به هر علت

در این پوشش اگر بیمه شده به هر علت فوت نماید، سرمایه فوت مشخص شده در بیمه نامه به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌شود. پوشش فوت به هر علت برای همه سنین ارائه می‌شود و جالب است بدانید که شرکت بیمه البرز برای افراد بالای ۷۰ سال نیز  این پوشش  را ارائه می‌کند. سقف تعهدات فوت به هر علت در بیمه البرز تا ۴۰۰ میلیون تومان می‌باشد که بر اساس حق بیمه پرداختی و شرایط سنی و سلامتی فرد بیمه شده تعیین می‌شود.

۲- پوشش فوت بر اثر حادثه بیمه زندگی البرز

ممکن است در طول مدت داشتن بیمه زندگی حادثه ای برای فرد بیمه شده اتفاق بیافتد که منجربه فوت وی شود، سرمایه فوت در اثر حادثه به ذینفعان بیمه نامه پرداخت می‌شود. این پوشش برای افرادی است که سن بین ۱۰ تا ۷۰ سال داشته باشند. میزان سقف پوشش فوت در اثر حادثه تا ۲۰۰ میلیون تومان بوده و تا ۳ برابر سرمایه فوت به هر علت محاسبه می‌باشد.

۳- پوشش نقص عضو دائم بر اثر حادثه

این پوشش برای افراد بالای ۲۰ سال و زیر ۷۰ سال ارائه می شود و بر اساس بیمه نامه زندگی البرز اگر  در طول مدتی که بیمه نامه زندگی دارید نقص عضوی  در اثر حادثه برای فرد بیمه شده اتفاق بیافتد می‌تواند از این پوشش بیمه زندگی تا ۱ برابر سرمایه فوت به هر علت و حداکثر تا ۸۰ میلیون تومان استفاده نماید.

۴- پوشش از کارافتادگی دائم و کامل

برای هر فرد شاغل ممکن است که حادثه ای اتفاق بیافتد که منجربه ازکارافتادگی کامل و دائم شود که در این صورت  فرد بیمه شده می‌تواند تا ۵۰ درصد سرمایه فوت بیمه  نامه را  تا سقف ۴۰میلیون تومان به عنوان ازکارافتادگی دریافت  نماید .  فقط این نکته را فراموش نکنید که این پوشش برای افرادی قابل ارائه می‌باشد که سن وی بین ۲۰ تا ۶۰ سال بوده و فرد شاغل باشد.

۵- پوشش هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه

این پوشش فقط توسط برخی از شرکت‌های بیمه ارائه می‌شود که هزینه‌های پزشکی که در اثر حادثه برای بیمه شده اتفاق می افتد را جبران می‌کند. این پوشش برای افراد بین ۲۰ تا ۷۰ سال ارائه می‌شود و بیمه شده می‌تواند تا ۱۰ درصد سرمایه فوت و حداکثر تا ۱۰ میلیون تومان را به عنوان هزینه پزشکی استفاده نماید.

۶- پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه

معافیت از پرداخت حق بیمه یکی از پوشش‌های پرطرفدار بیمه نامه زندگی است که در صورت ازکارافتادگی فرد، فرد بیمه شده تا پایان مدت قرارداد از پرداخت حق بیمه معاف می‌شود و شرکت بیمه البرز تا پایان مدت قرارداد حق بیمه فرد را پرداخت می‌کند.

۷- پوشش ابتلا به بیماری‌های خاص چترا

در این پوشش بیماری‌هایی از قبیل سکته قلبی، سکته مغزی، جراحی عروق قلب، ام اس و پیوند اعضای اصلی بدن تحت پوشش هستند و همه افراد بین ۱۵ تا ۶۰ سال  می‌توانند از این پوشش استفاده نمایند. میزان سرمایه این پوشش تا ۲۵ میلیون تومان و تا ۳۰ درصد سرمایه فوت به هر علت می‌باشد.

۸- پوشش سرطان بیمه عمر البرز

در بیمه چترای البرز علاوه بر پوشش های بیماری‌های دیگر، پوشش جداگانه ای برای افراد مبتلا به سرطان ارائه می‌شود که افراد بیمه شده باید سن بالای ۱۵ سال  تا ۶۰ سال داشته باشند. میزان سقف تعهدات  این پوشش تا ۲۵ میلیون تومان و تا ۳۰درصد سرمایه فوت به هر علت می‌باشد.

۹-پوشش بیماری های لاعلاج

یکی از پوشش‌های بیمه عمری که شرکت بیمه البرز ارائه می‌کند، پوشش بیماری‌های لاعلاج است که فقط برای زیر ۷۰ سال ارائه می‌شود و سرمایه قابل ارائه در این پوشش معادل ۳۰ درصد سرمایه فوت به هر علت و حداکثر تا ۲۰ میلیون تومان می‌باشد.

۱۰- پوشش بیمه ازکارافتادگی دائم و کامل

در این پوشش اگر فرد بیمه شده شاغل بود و سن بین ۲۰ تا ۶۰ سال داشته باشد می‌تواند در صورت ازکارافتادگی از این پوشش استفاده نماید. میزان سرمایه تحت پوشش در این بیمه نامه برابر با ۵۰ درصد سرمایه فوت به هر علت و حداکثر ۴۰ میلیون تومان می‌باشد

۱۱- ارائه پوشش درآمد ازکارافتادگی

با داشتن این پوشش اگر  حادثه ای برای فرد بیمه شده اتفاق بیافتد که وی قادر نباشد درآمدی داشته باشد و فعالیتی انجام دهد، شرکت بیمه البرز معادل ۳ برابر آخرین حق بیمه پرداختی تا سقف ۳۶ میلیون تومان به وی پرداخت می‌کند. شرایط سنی برای داشتن این پوشش برای سن ۲۰ تا ۶۰ سال ارائه می‌شود.

۱۲- بیمه معافیت از پرداخت حق بیمه

در صورت ازکارافتادگی دائم و کامل شخص بیمه شده، فرد بیمه شده از پرداخت حق بیمه معاف شده و شرکت بیمه البرز حق بیمه وی را تا پایان مدت قرارداد پرداخت می‌کند.

۱۳- پوشش نجات زندگی

ممکن است اتفاقی برای فرد بیمه شده بیافتد که بخواهد بخشی از سرمایه بیمه نامه خود را استفاده کند، میزان سرمایه این پوشش ۱۰۰ درصد سرمایه فوت به هر علت و حداکثر تا ۲۰ میلیون تومان می‌باشد. البته این پوشش فقط برای افراد زیر ۷۰ سال قابل ارائه می‌باشد.

شرایط بیمه عمر البرز

  • تمامی حقوق قانونی این بیمه نامه برای فرد بیمه گذار بوده و فقط وی می‌تواند تغییراتی را در برخی از موارد مندرج در بیمه نامه اعمال نماید، از قبیل تغییر و جایگزینی ذینفعان بیمه نامه، استفاده از وام بیمه زندگی، بازخریدی بیمه نامه، انتخاب پوشش ها و  …
  • در بیمه زندگی البرز، بیمه گذار  می‌تواند تغییر کند ولی به هیچ عنوان فرد بیمه شده نمی‌تواند تغییر کند. چنانچه بیمه گذار بدهی یا دینی به فردی داشته باشد می‌تواند با توجه به ارزش نقدی بازخریدی خود تمامی شرایط ذینفعان بیمه نامه را فرد بدهکار منتقل نماید.
  • در این بیمه نامه بیمه گذار  و بیمه شده می‌تواند ساکن ایران یا خارج از کشور باشد و پوشش‌های این بیمه نامه در همه جای دنیا برقرار می‌باشد.
  • افراد بیمه شده باید در زمان صدور بیمه نامه در سلامت کامل باشند.
  • هر فردی می‌تواند برای فرزندان و اعضای خانواده خود این بیمه نامه را تهیه نماید.
  • مدت داشتن بیمه نامه زندگی بین ۵ تا ۳۰ سال می‌باشد و بازخریدی این بیمه نامه در ۵ سال اول به ضرر فرد بیمه شده می‌باشد.
  • این بیمه نامه انعطاف بالایی داشته و بیمه گذار می تواند در طول مدت بیمه نامه حق بیمه‌اش را کاهش و یا افزایش دهد.
  • داشتن طرح‌های مختلف بیمه‌ای در بیمه زندگی البرز این امکان را به بیمه گذار می‌دهد تا وی بتواند به انتخاب خود یکی از طرح‌های بیمه نامه زندگی را انتخاب نماید.

سایر شرایط این بیمه نامه را در ادامه بررسی میکنیم:

وام بیمه زندگی البرز

از جمله مهمترین مزایای داشتن بیمه زندگی البرز امکان دریافت وام از محل بیمه زندگی است، در این شرایط فرد بیمه شده بدون این که نیاز به ضامن و وثیقه داشته باشد می‌تواند از محل بیمه زندگی خود وام دریافت نماید. میزان وام قابل دریافت ۹۰ درصد ارزش بازخریدی بیمه نامه می‌باشد که فرد بیمه شده می‌تواند بعد از پایان سال دوم اقدام به دریافت وام نماید.  نحوه دریافت و پرداخت وام با هماهنگی بین بیمه گذار و شرکت بیمه البرز انجام می‌شود.

سود تضمینی و مشارکتی بیمه زندگی البرز

سود تضمینی:

شرکت بیمه البرز هر ساله به حق بیمه‌های پرداختی از طرف بیمه گذاران دو نوع سود تضمینی و سود مشارکتی را پرداخت می‌کند، میزان سود تضمینی در واقع ضمانت بیمه مرکزی بر روی بیمه نامه‌های زندگی است که با توجه به آخرین قانون مصوبه ، سود تضمینی بیمه نامه زندگی برای ۲ سال اول ۱۶ درصد برای ۲ سال بعد ۱۳ درصد و برای سال های بعد تا پایان قرارداد ۱۰ درصد می‌باشد. این سود به صورت روزشمار پرداخت می‌شود و با توجه به این که چه میزان حق بیمه پرداخت می‌کنید و اندوخته بیمه نامه‌تان به چه میزان بوده محاسبه و واریز می‌شود. میزان سود تضمینی در جدول بیمه زندگی البرز به صورت ارزش بازخریدی بیمه نامه قابل بررسی می‌باشد.

سود مشارکتی:

علاوه بر سود تضمینی که به بیمه‌های زندگی پرداخت می‌شود، شرکت بیمه البرز ۸۵ درصد از سود به دست آمده را  با پرداخت سود مشارکتی بیمه گذاران زندگی خود را در سرمایه گذاری‌هایی که انجام می‌دهد شریک می‌نماید. میزان سود مشارکتی به صورت سالانه محاسبه و اعلام می‌شود و میزان سود مشارکتی در طول مدت داشتن بیمه نامه متغیر می‌باشد. شرکت بیمه البرز هر ساله سود مشارکتی را به حق بیمه‌های خود واریز می‌نماید.

انتخاب ذینفع بیمه نامه زندگی

بیمه گذار می‌تواند برای استفاده از سرمایه فوت و سرمایه شکل گرفته در بیمه نامه ذینفع مشخص نماید، سهم ذینفعان یا انتخاب اولویت‌بندی در ذینفعان نیز در بیمه نامه مشخص می‌شود. البته ذینفع حیات جانشین ندارد و فقط برای سرمایه فوت می‌توان جانشین ذینفع تعریف کرد. بیمه گذار می‌تواند در طول مدت داشتن بیمه نامه زندگی ذینفعان بیمه نامه‌اش را تغییر دهد. اگر ذینفع بدون جانشین برای بیمه  نامه تعیین شده و وی فوت نماید سرمایه بیمه نامه به وراث قانون وی پرداخت می‌شود.

حق بیمه زندگی البرز

همانطور که می‌دانید بیمه زندگی قیمت مشخصی نداشته و برای تهیه بیمه زندگی، هر فردی با توجه به شرایط مالی و اقتصادی که دارد می‌تواند حق بیمه مورد نظر ماهانه و یا سالانه خود را انتخاب کند. البته حق بیمه در بیمه زندگی یکی از موارد متغیر این بیمه نامه است و بیمه گذار می‌تواند در طول مدت داشتن بیمه زندگی، حق بیمه‌های خود را در سال‌های مختلف داشتن بیمه زندگی افزایش و یا کاهش دهد.

پوشش‌های بیمه های زندگی خاورمیانه

با توجه به شرایط بیمه نامه زندگی خاورمیانه پوشش‌های زیر  به عنوان بخشی از تعهدات بیمه زندگی خاورمیانه برای بیمه گذاران در طول مدت داشتن این بیمه نامه برقرار می‌باشد.

۱- پوشش سرمایه فوت عادی

اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه‌نامه زندگی خاورمیانه به هر علت فوت کند شرکت بیمه سرمایه فوت درج شده در بیمه نامه را به ذینفعان بیمه  نامه پرداخت می‌کند. میزان سرمایه فوت بر اساس ضریبی از حق بیمه پرداختی بیمه گذار مشخص می‌شود.

۲- پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه

ممکن است فرد بیمه  شده در اثر حادثه فوت نماید که در این صورت علاوه بر سرمایه فوت  عادی، سرمایه فوت در اثر حادثه نیز به ذینفعان بیمه  نامه پرداخت می‌شود. میزان سرمایه فوت در اثر حادثه می‌تواند تا ۳ برابر سرمایه فوت عادی باشد.

۳- پوشش هزینه‌های پزشکی

از جمله پوشش‌های ویژه بیمه نامه زندگی خاورمیانه امکان استفاده از پوشش هزینه‌های بستری و درمانی در پوشش‌های بیمه‌ای می‌باشد. اگر فرد بیمه شده در طول داشتن بیمه  زندگی خاورمیانه در اثر حادثه نیاز به استفاده از خدمات درمان و امکانات پزشکی داشته باشد می‌تواند از این پوشش استفاده نماید، سقف پوشش هزینه پزشکی بیمه زندگی خاورمیانه تا سقف ۱۵ درصد سرمایه فوت عادی و یا تا سقف ۱۰ درصد از سرمایه فوت حادثی می‌باشد.

۴- پوشش امراض خاص بیمه  زندگی خاورمیانه

دارنده بیمه زندگی خاورمیانه برای ۵ دسته بیماری از قبیل عمل قلب باز،پیوند اعضا اصلی بدن، سکته مغزی، سرطان و سکته قلبی تا سقف ۳۰ درصد سرمایه فوت به هر علت تحت پوشش بوده و  اگر بیمه شده در طول داشتن بیمه نامه به یکی از این امراض مبتلا شود پوشش امراض بر اساس حق بیمه و سرمایه فوت درج شده در بیمه نامه به وی پرداخت می‌شود.

البته ۱۸ بیماری دیگر به بیماری های تحت پوشش این بیمه نامه اضافه شده است.

۵- پوشش سرطان به صورت جداگانه

در زمینه پوشش بیماری سرطان، بیمه زندگی شرکت خاورمیانه سرمایه جداگانه‌ای را پرداخت می‌کند. میزان پوشش سرمایه سرطان از سال اول و ۱۰درصد سرمایه فوت شروع شده و از سال دوم تا ۱۶ ام هر سال ۴ درصد به میزان پوشش سرطان وی اضافه می‌شود. سقف پوشش سرطان در بیمه زندگی خاورمیانه تا ۶۲ درصد سرمایه فوت به عنوان سقف پرداختی در نظر گرفته می‌شود.

۶- سرمایه نقص عضو و ازکارافتادگی ناشی از حادثه

اگر فرد بیمه شده در اثر حادثه دچار ازکارافتادگی و یا نقص عضو دائم و کامل شود تا ۲۰۰ برابر سرمایه فوت به عنوان ازکارافتادگی به فرد بیمه شده پرداخت می‌شود. پوشش ازکارافتادگی زمانی به فرد ارائه می‌شود که بیمه شده پوشش فوت در اثر حادثه را نیز داشته باشد.

۷- معافیت از پرداخت حق بیمه

اگر نقص عضو و یا ازکارافتادگی برای فرد بیمه شده اتفاق بیافتد و بیمه شده نتواند شغل خود را ادامه داده و درآمد زایی داشته باشد، داشتن معافیت از پرداخت حق بیمه می‌تواند کمک بزرگی برای وی باشد چراکه با داشتن معافیت از پرداخت کل حق بیمه  توسط بیمه خاورمیانه تا پایان مدت بیمه نامه پرداخت می‌شود و همه پوشش‌های دیگر بیمه نامه نیز برای وی برقرار می‌ماند.

۱- معرفی بیمه مستمری و بازنشستگی خاورمیانه

وجه تمایز اصلی بیمه زندگی خاورمیانه مدل های متنوع طرح های مستمری و بازنشستگی این شرکت است.

هر طرح دارای شرایط و پوشش‌های خاص می‌باشد که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت:

  • بیمه مستمری آنی خاورمیانه

بیمه مستمری آنی یکی از جدیدترین طرح های بیمه عمر خاورمیانه می‌باشد که از سال ۱۳۹۹ ارائه شده که همه افراد بالای ۳۰ سال با پرداخت حق بیمه یکجا می‌تونید مستمری دریافت نمایند.

  • بیمه مستمری مادام العمر

شرکت بیمه خاورمیانه، از جمله شرکت های بیمه ای می باشد که همه می‌توانند مستمری مادام العمر رو بدون در نظر گرفتن سن دریافت نمایند. پوشش‌های بیمه ای در کنار مزایای این بیمه نامه برای همه افراد بیمه گذاران ارائه می‌شود. بیمه زندگی کوتاه مدت خاورمیانه با انتخاب مدت کوتاه تر در بیمه مستمری مادام العمر خاورمیانه امکان پذیر می‌باشد.

پوشش‌های بیمه مستمری و بازنشستگی

  • پوشش سرمایه فوت به هر علت تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان
  • پوشش سرمایه فوت در اثر حادثه تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان
  • از بدو تولد تا ۷۴ سالگی
  • پوشش نقص عضو و از کار افتادگی در اثر حادثه تا سقف سرمایه این پوشش حداکثر تا ۲۰۰ درصد سرمایه فوت
  • پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه تا سقف ۴۰ میلیون  از بدو تولد تا سن ۷۵ سالگی
  • معافیت از پرداخت  کل حق بیمه در صورت از کار افتادگی کامل و دائم  ۱۸ تا ۶۵ سالگی
  • پوشش بیماری‌های خاص برای  ۱۸ بیماری از بدو تولد تا سن ۶۵ سالگی . بیماری های تحت پوشش شامل: سکته قلبی، سکته مغزی، پیوند اعضاء اصلی بدن (قلب، کبد، ریه، کلیه و مغز استخوان)عمل جراحی قلب باز، کوری، کری، از دست دادن قدرت تکلم، هموفیلی، ایدز، آنمی آپلاستیک، مننژیت، بیماریهای نورون های حرکتی، انواع هپاتیت
    جراحی آئورت قلب، بیماریهای ماهیچه قلب، نارسائی کبد، نارسائی ریه، از دست دادن اندام.
  • پوشش سرطان به صورت جداگانه تا سقف ۴۳۴ میلیون تومان

۲- معرفی بیمه زندگی و سرمایه گذاری خاورمیانه

یکی از طرح‌های پر طرفدار بیمه‌های زندگی، بیمه زندگی و سرمایه گذاری است که در کنار پوشش‌های کامل بیمه‌ای، سرمایه گذاری ارزشمندی را برای فرد بیمه شده فراهم می‌کند. افراد می‌توانند از بدو تولد تا سن ۸۰ سالگی این بیمه نامه را خریداری کرده و تا سن ۹۰ سالگی از مزایا و پوشش های آن استفاده نمایند.  سایر پوشش‌ها و مزایا این بیمه نامه به ترتیب زیر می‌باشد:

  • ارائه سرمایه فوت تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان
  • امکان انتخاب روش پرداخت حق بیمه به صورت سالانه، شش ماهه، ، سه ماهه و ماهانه
  • سقف سرمایه فوت حادثی تا سن ۷۴ سالگی و تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان
  • پوشش نقص عضو و از کار افتادگی در اثر حادثه حداکثر تا سن ۷۵ سالگی ۲۰۰ درصد سرمایه فوت
  • پوشش هزینه پزشکی ناشی از حادثه تا سن ۷۵ سالگی و تا سقف ۴۰ میلیون تومان

طرح‌های بیمه زندگی و سرمایه گذاری خاورمیانه

  • طرح آینده رویایی فرزندان
  • طرح چتر حمایت خاورمیانه
  • طرح نگین خاورمیانه
  • طرح سازمانی (مخصوص شرکت‌ها و سازمان‌ها جهت عقد قرار داد گروهی)

همه طرح‌ها دارای شرایط سنی مخصوص به خود بوده و در زمان خرید بیمه نامه می‌توانید استعلام شرایط بیمه نامه را از سامانه بیمه تایم دریافت کرده و با بررسی و مقایسه شرایط و پوشش‌های بیمه نامه‌ها بهترین و کامل‌ترین بیمه نامه را  انتخاب نمایید.

۴- بیمه زندگی و پس انداز خاورمیانه

در این نوع بیمه نامه بیمه شده می‌تواند علاوه بر پوشش‌های بیمه‌ای از جنبه سرمایه گذاری بیمه نامه خود استفاده نماید. این بیمه نامه برای افراد کم سن و یا میان سال پیشنهاد می‌شود تا از جنبه سرمایه گذاری و بیمه ای بیمه نامه شان استفاده نمایند.

پوشش‌های این بیمه نامه شامل سرمایه فوت به هر علت، سرمایه فوت بر اثر حادثه، پوشش پرداخت هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه، پوشش بیماری‌های خاص، پوشش معافیت از پرداخت حق بیمه، پوشش نقص عضو یا ازکارافتادگی دائم ناشی از حادثه، پوشش سرطان می‌باشد.

مزایای بیمه زندگی و پس انداز

  • امکان دریافت وام بدون نیاز به ضامن امکان
  • دریافت سود تضمینی بر روی بیمه نامه‌ها
  • امکان تبدیل اندوخته به انواع مستمری
  • امکان تعیین ذینفع بیمه نامه به دلخواه بیمه گذار دریافت ارزش
  • بازخریدی بر اساس اندوخته بیمه نامه

پرداخت بیمه زندگی خاورمیانه

پرداخت بیمه زندگی خاورمیانه به صورت آنلاین از طریق سایت خود شرکت خاورمیانه و با مراجعه به بانک امکان پذیر می‌باشد. اما سریع ترین راه برای پرداخت بیمه زندگی خاورمیانه پرداخت حق بیمه از طریق لینک پرداختی این شرکت به صورت انلاین می‌باشد.

معمولا لینک پرداخت قبل از سررسید موعود پرداخت حق بیمه برای بیمه گذاران ارسال می‌شود. در صورت عدم دسترسی به این لینک می‌توانید از واحد صدور بیمه نامه زندگی تان این درخواست را داشته باشید.

  • پرداخت آنلاین بیمه زندگی خاورمیانه از طریق سایت بیمه خاورمیانه و با وارد کردن شماره بیمه نامه و کد ملی بیمه گذار امکان پذیر می باشد.
  • پرداخت فیزیکی بیمه زندگی خاورمیانه از طریق شناسه و با مراجعه به بانک

بیمه زندگی خاورمیانه برای زنان خانه دار

زنان خانه دار می توانند برای داشتن مستمری مادام العمر از طرح مستمری بیمه زندگی خاورمیانه استفاده نمایند. با پرداخت حق بیمه های ماهانه و سالانه امکان دریافتی مستمری به همراه پوشش های بیمه ای برای بازه زمانی ۱۰ ساله، ۱۵ ساله و … تا ۳۰ سال برای تمامی خانم های خانه دار وجود دارد. این طرح با توجه به شرایطی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که هیچگونه سابقه بیمه ای ندارند، باشد

کیف پول بیمه خاورمیانه

یکی از مهم ترین مزایای بیمه زندگی خاورمیانه، امکان پرداخت حق بیمه زندگی از محل کیف پول بیمه خاورمیانه می باشد. شرکت خاورمیانه این امکان را برای بیمه گذاران خود فراهم کرده که از طریق سود بیمه نامه زندگیشان، که در کیف پول بیمه نامه شان پرداخت میشه حق بیمه شان را پرداخت نمایند.

خرید بیمه زندگی خاورمیانه یا بیمه زندگی البرز از برترین نمایندگان این شرکت‌ها

شما همراهان گرامی پس از مطالعه این مقاله در صورتی که تصمیم به خرید بیمه زندگی از هر یک از شرکت‌های یاد شده در این مقاله گرفتید می توانید از نمایندگان همکار با مجله بیمه و مردم که نماینده این شرکت‌ها هستند مشاوره لازم را دریافت نمائید و درخواست خرید بیمه نامه زندگی مورد نظرتان را مطرح نمائید .

 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید