Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

کفش اسپرت سفید دخترانه اصفهان

کفش اسپرت سفید دخترانه اصفهان

انتخاب یک کفش شیک و با کیفیت یکی از مهمترین کارهایی هست که هر بانویی در طول سال یکی، دوباری مشغولش میشه. کفش از مهمترین ملزومات حفاظت از پاهای ما انسانهاست.

انتخاب کفش خوب، در محافظت از پاهای ما که باید سالهای زیادی برای راه رفتن و بدست آوردن خواسته هایمان از آنها کمک بگیریم، مهم است. خیلی از بانوان ایرانی از همان دوران کودکی علاقه بسیاری به پوشیدن کفش سفید نشان می دهند. از مزایای انتخاب رنگ سفید می توان به این موارد اشاره کرد: طبق روایات معتبر از امام صادق (ع) نقل شده است که،کسی که وارد بازار شود به نیت خریدن کفش سفید، کفشش کهنه نمی شود، مگر اینکه مال فراوان به دست می آورد از راهی که گمان نمی کرده است.

خواص رنگ سفید 

رنگ سفید تمام رنگ های طیف رنگ را به حد مساوی در خود دارد. رنگ سفید تمام خصوصیات مثبت و منفی تمام رنگ ها را در بردارد. خصلت اصلی آن مساوات است که بر انصاف، بی طرفی، استقلال و خنثی بودن دلالت می کند. شایان ذکر است که نوزادان با توازن کامل رنگ سفید پا به این دنیا می گذارند و آماده هستند تا با تجربیات زندگی ضمیر خود را به تمام رنگ های طیف رنگی زینت دهند. 

ویژگی های روانشناختی کفش سفید

رنگ سفید کامل ترین و خالص ترین رنگ است. سفید رنگ کمال است. از لحاط روانشناسی، سفید رنگ شروع تازه است. مثل صفحه ای خالی است که منتظر است روی آن نوشته شود یا طرحی نقش ببندد. سفید انگیزه و تحرکی به احساسات القا نمی‌کند اما راه ذهن را باز می کند تا هر چه می خواهد خلق کند.

ورود به مرحله جدیدی از زندگی 

سفید می تواند بر تکمیل یک حلقه در زندگی شما دلالت کند. هنگامی که وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شوید یا راه و روش جدیدی را در پیش می گیرید، شاید حس کنید که میل شما برای استفاده از رنگ سفید در محیط اطراف شما یا پوشیدن کفش زنانه سفید بیشتر شده است. برای مثال، وقتی ترتیب یک سفر طولانی را می دهید یا پس از سال ها خانه خود را عوض کرده‌اید یا وارد رابطه جدیدی می شوید یا شغل خود را عوض کرده‌اید، شاید این حس را تجربه کرده باشید.

حالا که با اهمیت رنگ در انتخاب کفش آشنا شدیم، بهتر است کمی هم به نقشی که در محافظت از پاهایمان بر عهده دارد بپردازیم. طبق سفارشات کارشناسان بهتر است کفش ها در انتها کمی بلند باشند و پاشنه داشته باشند و گودی پا در داخل کفش در شرایط طبیعی خود حفظ گردد.

نرمی کفی کفش در راحتی پاها برای راه رفتن بسیار موثر است و اگر کفی مناسبی در کفش استفاده نشود، می تواند موجب خستگی و حتی درد در ناحیه کمر شود. 

برای خرید کفش اسپرت سفید فروشگاه های بسیاری در شهر اصفهان وجود دارند که شما می توانید به آنها مراجعه نمائید. اما یک مدل کفش سفید وجود دارد که موجب آخر عاقبت به خیری کسی می شود که آن را بپوشد. 

این کفش را در هیچ فروشگاه کفش فروشی پیدا نمی کنید، حتی هیچ کفاشی هم توانایی ساخت آن را ندارد. تنها جایی که می توانید این کفش سفید را تهیه کنید فروشگاه مجله بیمه و مردم است. شما با خرید این کفش می توانید سالیان بسیار زیادی از داشتن آن لذت ببرید و بدون نگرانی از حوادث و اتفاقات با قدرت به مسیر سفر خود در زندگی ادامه دهید . 

برای تهیه این کفش ارزشمند می توانید با شماره زیر تماس بگیرید، تا شما هم یکی از اندک افرادی باشید که در ایران این کفش سعادتمندی را به پا دارد و از هر قدمی که با آن بر می دارد، برکت و ثروت وارد زندگی او می گردد. 

شماره تماس : ۰۹۱۳۴۲۰۱۰۲۴

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید