Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

گزارش ویژه از فستیوال فروش در سیتی سنتر اصفهان

گزارش ویژه از فستیوال فروش در سیتی سنتر اصفهان

گزارش ویژه خبرنگار اعزامی مجله بیمه و مردم از فستیوال فروش در سیتی سنتر اصفهان و گفتگوی ویژه با اساتید حاضر در این گردهمایی

پگاه شمشیری خبرنگار مجله بیمه و مردم در این گزارش به روند اجرایی این گردهمایی از شروع تا پایان اشاره می کند. شمشیری در بخش های مختلف این گزارش به مصاحبه اختصاصی مدیر مسئول مجله بیمه و مردم با اساتید فستیوال فروش می پردازد. شما با کلیک کردن بر روی تیتر هر کدام از مصاحبه ها می توانید ویدئوی مربوط به آن مصاحبه را در نمابیمه مشاهده نمائید. 

همایش فستیوال فروش در مورخ ۲۶/خرداد/۱۴۰۲ در سالن بین المللی سیتی سنتر اصفهان با بیش از ۱۰۰۰ شرکت کننده برگزار شد. این گردهمایی سومین رویداد از مجموعه همایش های سکان بود که به ابتکار آقای مجیدناظمی مدرس و نویسنده مطرح صنعت بیمه و با اجرای موسسه علمسازان پندار سپهر برگزار شد. 

شرکت کنندگان در این همایش از ساعت ۱۴:۰۰ شروع به حضور در سالن سینمایی سیتی سنتر اصفهان کردند و پس از طی مراحل پذیرش و ریجستری وارد محوطه برگزاری سمینار شدند. به مرور حجم ورودی به سالن همایش افزایش یافت، تا جایی که تا ساعت ۱۵:۲۰ دیگر جای خالی در سالن باقی نمانده بود. 

مجری به نام این سمینار آقای سپهر شکریان فضای سالن را برای شروع اولین سخنرانی آماده کردند، با دست زدنهای ممتد ۱۵ ثانیه ای. 

زمان اولین سخنرانی فرا رسید و استاد حوزه مدیریت بازاریابی و برندینگ آقای دکتر محمد محمدیان وارد استیج شدند و پس از خوش و بش اولیه با مدعوین سخنرانی خود را شروع کردند.

استاد محمدیان به عوامل موثر در شکست و موفقیت در حوزه بازاریابی با توجه به شرایط حاکم در جامعه و قاعده «وکا» اشاره کردند.  عموم شرکت کنندگان در حال یادداشت برداری از مطالب استاد محمدیان بودند. سخنرانی استاد محمدیان تا ساعت ۱۶:۳۰ ادامه یافت .

پس از پایان سخنرانی استاد محمدیان دومین سخنران این همایش با شکوه، کسی نبود جز آقای مجید ناظمی که میزبان اصلی این گردهمایی بودند. آقای ناظمی پس از حضور در استیج سالن برگزاری این همایش در همان ابتدا به قدردانی از خانواده خود و به ویژه مادر عزیزشان پرداختند. سپهر شکریان از ایثار این مادر در مسیر شکوفایی فرزندش و فروش حواله زیارت خانه خدا برای حمایت از یوسفش سخن گفت. این بخش از گردهمایی ضمن اشاره به نقش والای خانواده در هموارساختن مسیر رشد عزیزانشان، به استمرار و روحیه جنگندگی تا رسیدن به قله های موفقیت توسط آقای ناظمی به عنوان یک الگوی موفق در صنعت بیمه نیز اشاره داشت. 

استاد ناظمی هم به ارائه مطالب آموزشی خود، در قالب سفر مشترک با یکایک حاضرین در این گردهمایی و مراحل این سفر پرداخت . تذکرات سپهر شکریان برای کنترل زمان این سمینار مدیریت زمان را در دستور کار استاد ناظمی قرار داد.

پس از پایان سخنرانی استاد ناظمی نوبت به دکتر سعید وفایی، استاد برجسته حوزه مارکتینگ و برندینگ رسید. پخش تیزر حرفه ای از رضایتمندی شاگردان استاد وفایی که بسیاری از آنها امروز از افراد به نام در حوزه خود هستند توجه همه را جلب کرد. 

سخنرانی دکتر وفایی به قدری کاربردی بود که در پایان سخنرانی ایشان که هم زمان با تایم استراحت بود، عموم شرکت کنندگان در حال قدردانی از سخنان کاربردی ایشان در این همایش بودند . دکتر وفایی بیش از سایر اساتید به پاسخگویی به سوالات مخاطبین و علاقه مندان خود پرداختند و این یکی از ویژگی های جذاب ایشان بود. ضمن اینکه سایر اساتید به دلیل محدودیت های زمان و سایر مسئولیتها در پیش برد بهتر این رویداد نقش به سزایی داشتند. 

سخنران بعدی این فستیوال جذاب، که جوانترین مدرس این گردهمایی نیز بود کسی نیست جز آقای آرمین پالیزیان که در خصوص شیوه های سرمایه گذاری و اینکه چطور می توانیم از تکنولوژی های روز برای رشد سرمایه و دارایی هایمان استفاده کنیم صحبت کردند. 

در حدود ساعت ۲۰ نوبت به استاد بزرگ کارآفرینی و برندینگ رسید، دکتر نیماکیمیایی که با قدرت بیان و تمرکز فوق العاده شروع به سخنرانی کرد .صحبت در خصوص تکنیک خود القایی و کاربرد های موثر مغز در برقراری ارتباط موثر با مخاطب مهمترین بخش این سخنرانی بود. هیپنوتیزم مشتری با بیان کلمات و جملات از پیش طراحی شده، و اینکه چطور  بر روی ضمیرناخودآگاه مشتریان اثر می گذارند. حرکات جذاب بر روی استیج برای افزایش توجه مخاطبین و جادویی که بر روی صحنه فستیوال فروش از نیماکیمیایی به ثبت رسید. 

زمان به سرعت سپری شد انگار که همه این سخنرانی ها در چند لحظه به انجام رسید، امیر مهدی سادات علایی بمب انرژی و سخنران انگیزشی فستیوال فروش کمترین زمان را برای سخنرانی در اختیار داشت. اما از حداقل ترین زمان به بهترین شیوه استفاده کرد. سخنرانی در خصوص نقش ایمان در جهنم فروش، اشک هایی که جاری شد. پخش بازی لیورپول و موفقیت پس از عبور از تمام دردها، هنرمندی سادات علایی را به رخ تمامی حاضرین کشید. امیر مهدی سادات علایی بهترین خودش را در کمترین زمان به نمایش گذاشت و حال و هوای سالن همایش را در لحظات پایانی مملو از انرژی و عشق و ایمان به خود و خدا کرد. من می خواهم پس باید بشود …

در حاشیه این فستیوال مصاحبه ای هم با آقای فرخ دیبا از اساتید بزرگ حوزه مدیریت بازاریابی و برندینگ تهیه شد. ویدئوی این مصاحبه را میتوانید در نمابیمه مشاهده نمائید. 

 

شما همراهان عزیز مجله بیمه و مردم می توانید ویدئوی مصاحبه با اساتید فستیوال فروش را از طریق نمابیمه مشاهده نمائید. 

نظر خود را به اشتراک بگذارید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید