Logo400-2

رسانه اطلاع‌رسانی و شبکه کارآفرینی اقتصاد مردمی

توضیحات
قیمت : 0 تومان
نوع : فروش
تاریخ : 9 آبان 1400
موقعیت : بلوار استاد شهریار

طبق آئین نامه ۶۸ بیمه مرکزی انواع اصلی بیمه‌های زندگی و تعریف هر یک از آنها عبارتند از:

الف – بیمه های خطر فوت: قرارداد بیمه ‌ای است که در آن بیمه ‌گر تعهد می‌کند در ازای پرداخت حق‌ بیمه توسط بیمه  گزار، در صورت فوت بیمه شده در مدت بیمه ، مبلغ بیمه  را به ذینفع مندرج در بیمه ‌نامه پرداخت نماید.

ب – بیمه به شرط حیات: قرارداد بیمه‌ای است که در آن بیمه‌گر تعهد می‌کند در ازای پرداخت حق‌بیمه توسط بیمه گزار، در صورت زنده بودن بیمه‌شده در پایان مدت بیمه، مبلغ بیمه را به ذینفع مندرج در بیمه‌نامه پرداخت نماید.

ج – بیمه‌های مختلط: قرارداد بیمه‌ای است که در آن بیمه‌گر تعهد می‌کند در ازای پرداخت حق‌بیمه توسط بیمه گزار در صورت فوت بیمه‌شده در مدت بیمه و یا زنده بودن وی در پایان مدت بیمه، مبلغ بیمه را به ذی‌نفع مندرج در بیمه‌نامه پرداخت نماید.

د – بیمه مستمری: قرارداد بیمه‌ای است که در آن بیمه‌گر تعهد می‌کند در ازای پرداخت حق‌بیمه توسط بیمه گزار،مبلغ بیمه را به صورت مستمری تا یک مدت معین و یا در زمان حیات بیمه‌شده، به ذینفع مندرج در بیمه‌نامه بپردازد.

تبصره ۱ : مؤسسات بیمه می‏توانند پوشش‌ خطرات اضافی را طبق مقررات مربوط، همراه انواع بیمه‌های زندگی عرضه نمایند.

تبصره ۲ : قبول تعهد پرداخت سرمایه یا مستمری در صورت نقص عضو بیمه‌شده یا هزینه معالجات در بیمه‌نامه‌های زندگی ممنوع است و مؤسسات بیمه می‌توانند اینگونه تعهدات را ضمن بیمه‌نامه مربوط قبول کنند.

تبصره ۳ : مؤسسات بیمه می‌توانند علاوه بر بیمه‌های مستمری، تعهدات سایر انواع بیمه زندگی را هم به صورت مستمری پرداخت نمایند.

هرگونه سوال در خصوص مزایا و نحوه تهیه انواع این نوع از بیمه نامه داشته باشید من به عنوان مشاور امنیت و آرامش  پاسخگوی شما عزیزان هستم . 

فاطمه دلاوری 

مطالب بیشتر از این نمایندگی : 

طرح مستمری ویژه بانوان

بیمه آرایشگران

مستمری مکمل آرایشگران

بیمه مستمری زودهنگام ایران

مستمری مکمل آرایشگران ۲

پرستاران زیبایی قسمت ۲

مستمری مکمل آرایشگران

پرستاران زیبایی

در هنگام تماس با فروشنده اعلام کنید که از طریق سایت بیمه و مردم با آنها آشنا شده اید تا معامله خوبی داشته باشید

 



موقعیت
رتبه بندی خود را ارسال کنید

بالا

منوی کاربری:

کلید مورد نظر خود را انتخاب کنید

نماینده بیمه هستید؟

برای سفارش از سایت ابتدا باید عضو شده باشید